جانشین ناخَلَف
کدیلاک، CT5-V را جانشین CTS-V کرد که از یک پیشرانه 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژ با توان 640 اسب بخار استفاده میکرد.اما به نظر نمیرسد که این خودرو جانشین بر حقی برای نمونه قبلی باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، کدیلاک، CT5-V را جانشین CTS-V کرد که از یک پیشرانه 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژ با توان 640 اسب بخار استفاده میکرد.اما به نظر نمیرسد که این خودرو جانشین بر حقی برای نمونه قبلی باشد.این خودرو به شدت نسبت به قبل ضعیف شده و اختلاف 300 اسب بخاری مشتریان را بسیار نارحت کرده است.
انتظار میرفت کدیلاک CT5-V را با یک پیشرانه Blackwing هشت سیلندر به بازار عرضه کند اما پیشرانهای که برای این خودرو در نظر گرفته شده است از نوع 6 سیلندر 3 لیتری مجهز به دو توربوشارژر است که توان تولید 335 اسب بخار و 542 نیوتن متر گشتاور را داراست که این نیرو توسط یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب و یا هر چهار چرخ منتقل میشود. هنوز مشخصات دقیقتر و بیشتری از این خودرو اعلام نشده اما کاملا مشخص است که این خودرو نمیتواند رهرو CTS-V باشد. این خودرو از پکیج V بهره میبرد که با سیستم شاسی مگنتیک راید کنترل 4، سیستم مدیریت کشش و سیستم تنظیم مودهای رانندگی توسط راننده که باعث میشود شخص با فرمت دلخواه خود با آن رانندگی کند به بازار عرضه میشود.
ترمزهای این خودرو از نوع برمبو با دیسکهای 13.6 اینچی است که مشکلی برای توقف نخواهد داشت.کدیلاک برای این خودرو از سیستم خودران(سوپر کروز) استفاده کرده است که به صورت آپشن بر روی این خودرو قرار میگیرد. این خودرو در اوایل سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.
انتهای پیام/