عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

جایگاه های سوخت کشور نیاز به بازرسی کنترل کیفیت دوره ای دارند

واگذاری جایگاه ها در قالب برند به بخش خصوص، موضوعی بود که وزارت نفت قصد داشت به واسطه ی آن، کیفیت در عرضه سوخت را افزایش دهد و بعد از آن مردم بتوانند از این افزایش کیفیت، بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، واگذاری جایگاه ها در قالب برند به بخش خصوص، موضوعی بود که وزارت نفت قصد داشت به واسطه ی آن، کیفیت در عرضه سوخت را افزایش دهد و بعد از آن مردم بتوانند از این افزایش کیفیت، بهره ببرند.


حسن بهرام‌نیا، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» عنوان کرد : اگر به مفهوم واقعیه خصوصی سازی توجه نماییم، جایگاه داران می بایست مشتری مداری را در دستور کار خود قرار دهند چنانکه این مهم باعث به وجود آمدن رقابت و به دنبال آن افزایش کیفیت در این بخش، خواهد شد.


حسن بهرام‌نیا در ادامه افزود : به دلایل عدم وجود زیرساخت های مناسب و همچنین نوع سوخت های موجود، چندین جایگاه خصوصی سازی شده است اما به واقع هنوز جایگاه داران در حد و اندازه های یک بخش خصوصی فعالیت نداشته و نتوانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند.


عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با اشاره به وجود نارضایتی مردم در خصوص نازل های سوخت، عنوان کرد : متاسفانه نازل های سوخت در بسیاری از جایگاه ها دچار مشکل می باشند و مصرف کنندگان از این مشکل در حال متضرر شدن است.
وی در ادامه افزود : وجود مشکل در نازل های سوخت باعث به وجود آمدن زمینه سودجویی و سوء استفاده ی اپراتور آن خواهد شد که در نتیجه این تنها مصرف کننده است که زیان می کند و در نتیجه موج عظیمی از بی اعتمادی در این بخش، در سرتاسر جامعه گسترده خواهد شد.


حسن بهرام‌نیا لزوم پایش و اندازه گیری نازل ها در هنگام عرضه سوخت را مهم دانست و ادامه داد : تمامی جایگاه های سوخت کشور می بایست توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مورد بررسی مجدد کیفیت و دقت قرار گرفته و لازم است این بررسی ها به صورت دوره ای تکرار گردد و پس از پایان هر دوره برچسب های کنترل کیفیت به نازل های بررسی شده، زده شود.


وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران باید پاسخگو باشد، خاطرنشان کرده : نارضایتی مردم به حق بوده و متاسفانه این معضل در بسیاری از جایگاه های سوخت در حال مشاهده است.بر همین اساس از مردم خواسته می شود در صورت مشاهده از جایگاه مورد نظر به مراجع ذیربط شکایت شود تا به واسطه ی ارائه گزارش، مشکلات اینچنینی مرتفع گردد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=98769
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه