میهن صنعت :

جریمه 20 هزار تومانی خودروهای فاقد مجوز تردد

میهن صنعت : طرح زوج و فرد از درب منازل از امروز به مدت 2 روز در سطح شهر تهران از ساعت 6:30 صبح الی 7 شب اجرا خواهد شد.

به گزارش میهن صنعت،  جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: طرح زوج و فرد از درب منازل از امروز به مدت 2 روز در سطح شهر تهران از ساعت 6:30 صبح الی 7 شب اجرا خواهد شد. جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران روز گذشته برگزار شد که با توجه به افزایش آلودگی هوا و قرار گرفتن هوا در شرایط اضطرار این طرح اجرا خواهد شد.

سرهنگ جمال بذرافشان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران با حضور معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل سازمان محیط زیست، هواشناسی ، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، پلیس راهور، شرکت کنترل کیفیت هوا و دیگر اعضای ثابت این کمیته برگزار شد.

وی تصریح کرد: در روز سه شنبه 12 دی تنها خودرو های پلاک فرد و خودرو هایی که دارای طرح ترافیک هستند می توانند در سطح شهر تهران تردد کنند و در روز چهارشنبه 13 دی ماه خودرو های پلاک زوج و خودرو هایی که دارای طرح ترافیک هستند امکان تردد دارند.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ عنوان کرد: در این دو روز به صورت شبانه روزی تردد کامیون و میکسرها در سطح شهر ممنوع است که این طرح شامل دستگاه هایی که دارای مجوز هستند نیز می شود.

وی اظهار داشت: در خصوص موتورسیکلت و خودرو های فاقد معاینه فنی، دودزا و دارای نقص فنی طرح تشدید برخورد اجرا خواهد شد و در مورد خودرو های فرسوده نیز با شدت اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

وی گفت: جریمه ممنوعیت تردد در سطح شهر برابر قانون 20 هزار تومان است.
سرهنگ جمال بذرافشان در پایان خاطر نشان کرد: در این دو روز مهدکودک و دبستان های سطح شهر نیز تعطیل خواهند بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8576
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه