میهن صنعت:

جریمه 41 میلیون تومانی احتکار لوازم خانگی در کرمانشاه

علی اسماعیلی اظهار داشت: در حوزه کالاهای احتکاری ۲۲ پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده که تاکنون برای ۱۱ پرونده رای نهایی صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، وی مهمترین موارد احتکار را شامل رادیاتور و پکیج، برنج، لوازم خانگی، اگزوز ماشین، میلگرد، لاستیک و روغن مایع دانست.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: در حوزه برنج بیش از ۲۵۹۰ تن برنج احتکار شده که در نمایشگاه های بین الملل با قیمت مناسب میان مردم توزیع شده است و ۹۹ دستگاه کشفیات لوازم خانگی داشتند که توزیع موارد مربوط به یک پرونده انجام نشده است اما سایر فاکتور های توزیع شده برای تعزیرات حکومتی صادر شده است.


وی بیان کرد: ۲ پرونده احتکار لاستیک شامل ۱۹۹ حلقه لاستیک در اختیار حمل و نقل قرار گرفت تا میان کامیون داران توزیع شود.


به گفته اسماعیلی، برای ۳۶۹ پرونده تجهیزات پزشکی نیز رای صادر شده و همچنین ۹۷۰ بسته پوشک بچه نیز در نمایشگاه توزیع شده است.


وی ادامه داد: احتکارکنندگان برنج به پرداخت ۳۸۶ میلیون تومان جریمه، برای احتکار لاستیک ۳ میلیون جریمه، برای احتکار لوازم خانگی مجموعا ۴۱ میلیون تومان و برای لوازم یدکی یک میلیون و ۶۷۴ هزار تومان جریمه محکوم شده اند.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری مردم برای معرفی محتکرین گفت: مردم هر گونه اخبار مربوط به گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۲۴ صنعت و معدن اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت برخورد لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169118
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه