«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جزئیات خودرو الکتریکی ب ام و کانسپت i4 منتشر شد

خودروساز آلمانی ب ام و جزئیات خودرو الکتریکی ب ام و i4 Concept را در روز سه شنبه منتشر کرد و قرار است که از سال 2021 روانه بازار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز آلمانی ب ام و جزئیات خودرو الکتریکی ب ام و i4  Concept را در روز سه شنبه منتشر کرد و قرار است که از سال 2021 روانه بازار شود.

الیور زیپسه، مدیر عامل ب ام و در این خصوص عنوان کرد که ب ام و i4 Concept "تحرک برقی را به قلب برند ب ام و"  آورده است.

وی در ادامه افزود: شتاب صفر تا صد این خودرو ب ام و کمتر از 4ثانیه بوده و رنج مسافتی آن برابر با 640 کیلومتر بر ساعت است. زیپسه اشاره ای به قیمت ب ام و i4  Conceptنکرد و از فروش 140 هزار نسخه خودرو الکتریکی در سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به شیوع کرونا ویروس در جهان اعلام کرد که تاکنون تامین قطعات ب ام و دچار مشکل نشده و ب ام و از نزدیک شرایط را بررسی و کنترل می کند.

گروه ب ام و در سال 2017 عنوان کرد که 15 الی 25 درصد از فروش به خودروهای الکتریکی اختصاص می باید و در سال گذشته طی همکاری مشترک با شرکت چینی وال موتور از الکتریکی کردن نسخه های مینی خبر داد.

ب ام و یکی از 7 تولید کننده خودروهای الکتریکی است که تمام عزم خود را برای رقابت با خودروهای تسلا به کار گرفته است. گروه فولکس واگن در سال 2019 خودروهای الکتریکی ID.3 را رونمایی کرد و از عرضه 70 خودرو الکتریکی جدید تا سال 2028 خبر داد.

شرکت جگوار لندروور نیز در ماه گذشته کانسپت وکتور پروجکت را معرفی کرد که از دو قابلیت خودران و الکتریکی بهره می برد.

براساس گزارشات منتشر شده، فروش خودروهای الکتریکی در سال 2018 رکورد زد و به رقم 1.98 میلیون نسخه رسید. بزرگترین بازار خودرو در اختیار چین است که یک مقدار کمتر از یک میلیون دستگاه خودرو الکتریکی در این کشور به فروش رسید و بازار اروپا و آمریکا بعد از آن قرار می گیرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=192123
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه