میهن صنعت :

جزئیات 9ابلاغیه جدید خودرویی گمرک

میهن صنعت : گمرک ایران در بخشنامه‌هایی به مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی کشور خواستار تعیین ارزش گمرکی 5 مدل خودروی خارجی ساخت فرانسه، ترکیه، کره، ژاپن و چین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی کشور اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 514 مورخ 23 مهرماه 92 کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو نوع خودرو سواری RENAULT SAFRANE سال 2014 ساخت کشور فرانسه – ترکیه و کره ارسال می شود. خواهشمند است ارزشگذاری خودروهای سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

در بخشنامه دیگری آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 514 مورخ 23 مهرماه 92 کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواری تویوتا هایس و وانت هایلوکس سال 2014 ساخت ژاپن ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری خودروهای سواری وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

گمرک ایران در بخشنامه دیگری اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 514 مورخ 23 مهرماه امسال کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرایس لیست ماشین آلات راهسازی SOILMEC سال 2013 ساخت ایتالیا ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری ماشین آلات راهسازی وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

از سویی اعلام شد: با توجه به تصمیمات متخذه در کمیته ارزش گمرک طی صورتجلسه 98 – چهارم آبانماه امسال، ارزش انواع جرثقیل های ZOOMLION سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری جرثقیل های وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

گمرک در قالب بخشنامه دیگری مطرح کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 514 مورخ 23 مهرماه امسال کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش کامیونت های ISUZU سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری کامیونت های وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

همچنین آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 513 مورخ 9 مهرماه امسال کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش انواع ماشین آلات SHANDONG KADEKOR سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری ماشین آلات راهسازی وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن بیمه انجام گیرد.

گمرک ایران بخشنامه کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 513 مورخ 9 مهرماه 92 کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت دو برگ پرایس لیست ماشین آلات راهسازی CHANGLIN سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری ماشین آلات راهسازی وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

به گزارش مهر گمرک در دستور دیگری اعلام کرد: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 514 مورخ 9 مهرماه 92 کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش انواع سواری های ون ریفاین JAC سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری سواری های وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

در بخشنامه آخر نیز آمده است: در اجرای تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 513 مورخ نهم مهرماه 92 کمیته مشترک گمرک ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت یک برگ پرایس لیست ماشین آلات راهسازی SHANDONG LINGONG سال 2013 ساخت چین ارسال می شود. خواهشمند است دستور فرمایید ارزشگذاری ماشین آلات راهسازی وارداتی مربوطه با توجه به ارزش های اعلام شده و با در نظر گرفتن کرایه حمل و بیمه انجام گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=29312
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه