میهن صنعت :

جشنواره فروش فوری و پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو

میهن صنعت : به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و به منظور تثبیت بازار و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان باتوجه به سفرهای تابستانی، فروش فوری و پیش فروش قطعی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از امروز پانزدهم مردادماه درتمامی نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی آغاز می ش

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد:‌ به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و به منظور تثبیت بازار و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان باتوجه به سفرهای تابستانی، فروش فوری و پیش فروش قطعی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از امروز پانزدهم مردادماه درتمامی نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی آغاز می شود.

عبدالله بابایی با بیان این مطلب گفت: شرکت ایران خودرو به منظور تثبیت بازار و اطمینان به مردم، شرایطی فراهم کرده تا مشتریان بتوانند هر محصولی را که می خواهند، به صورت فروش فوری و پیش فروش قطعی از طریق نمایندگی های مجاز شرکت در سراسر کشور اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: ‌خودروهای قابل عرضه در فروش نقدی دارای استاندارد یورو 4 و کارت طلایی یک ستاره و سه ستاره اختیاری هستند.

بابایی درمورد پیش فروش قطعی محصولات ایران خودرو خاطرنشان ساخت: متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو، دغدغه ای از نظر نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت. وی تاکید کرد: تمامی خودروهای عرضه شده در پیش فروش قطعی استاندارد یورو 4 دارند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22637
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه