فرصتی کم نظیر برای عاشقان و طرفداران خودروهای مینی

جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 102 شریعتی

نمایندگی پرشیا خودرو " کد 102 شریعتی" به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، برای اولین بار در ایران از تاریخ 9 الی 14 مرداد ماه اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی نموده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایندگی پرشیا خودرو ” کد 102 شریعتی” به عنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو، برای اولین بار در ایران از تاریخ 9 الی 14 مرداد ماه اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی نموده است.

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده خدمات خودروهای ب ام و و مینی در ایران، برای اولین بار جشنواره فروش ویژه خودروهای مینی را در نمایندگی کد  102 این مجموعه واقع در خیابان شریعتی برگزار نموده است و علاقمندان به برند مینی می توانند با حضور در این جشنواره با بهترین شرایط نقد و اعتباری اقدام به خرید خودروهای مینی نمایند.

در این جشنواره امکان خرید اعتباری انواع خودروهای مینی با پیش پرداخت های30، 40، 50 و 60 درصد و با بازپرداخت طولانی مدت در اقساط 12 ،24 و 36 ماهه به انتخاب مشتری و برای همه خریداران فراهم است.

علاقمند می توانند جهت بازدید از خودروها موجود در جشنواره، در روزهای شنبه الی پنجشنبه (9 تا 14 مردادماه) از ساعت 8 الی 19 به محل نمایندگی 102 پرشیا خودرو واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان بهار شیراز، نبش کوچه گوهر مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 1885 نمایندگی کد 102 پرشیا خودرو شریعتی ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=227149
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه