میهن صنعت :

جلسه تعیین تکلیف اختلاس نمایندگی شرکت سایپا در همدان

میهن صنعت : نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: جلسه تعیین تکلیف اختلاس نمایندگی سایپا فردا در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امیر خجسته امروز در گفت‌وگو فارس در همدان با اشاره به برگزاری جلسه تعیین تکلیف اختلاس نمایندگی سایپا در همدان اظهار کرد: شاکیان این پرونده بیش از 100 نفر هستند که باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.

 

وی افزود: مبلغی که مالباختگان به نمایندگی شرکت سایپا در همدان پرداخت کرده‌اند و این نمایندگی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده، میلیاردی است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت خودروسازی سایپا موظف است همه حق و حقوق شاکیان را پرداخت کند، تصریح کرد: خسارت شاکیانی که صحت ادعای آنها ثابت شده است، جبران خواهد شد.

وی گفت: خسارت افرادی هم که فعلاً بلاتکلیف هستند بعد از بررسی پرونده توسط کارشناسان دستگاه قضا و اثبات ادعا، پیگیری خواهد شد.

خجسته خاطرنشان کرد: دادستان همدان، نماینده شرکت سایپا، نماینده استانداری همدان و شاکیان پرونده در جلسه فردا حضور خواهند داشت.

مردادماه امسال نمایندگی شرکت سایپا با کد 2409 به نام «سامان گستر زند» اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرده و کلاهبرداران با اختلاس حدود 50 میلیارد تومان متواری شده و بعد از مدتی دستگیر شدند، اما کش و قوس‌های بین مالباختگان و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=35101
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه