میهن صنعت :

جمعه خونین ترافیکی در پایتخت

میهن صنعت : مدیر روابط عمومی اورژانس تهران مهمترین حوادث و اقدامات عملیاتی پرسنل اورژانس در 48 ساعت گذشته را تشریح کرد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو ، حسن عباسی گفت: برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری با یکدیگر در ساعت 14:52 سبب اعزام نیروهای اورژانس به محل حادثه در اتوبان پردیس به سمت بومهن بعد از عوارضی شد.
وی ادامه‌داد: ‌در این حادثه مردی 36 ساله، زنی 23 ساله و دو کودک دو و پنج ساله مصدوم شدند که تکنیسین‌های اورژانس آنان را به بیمارستان امام‌حسین (ع) منتقل کردند.
عباسی با اشاره به تصادف میان یک دستگاه سواری سمند با خودرو پراید در ساعت 7:49 صبح روز جمعه اظهارکرد: این حادثه که در منطقه باقرشهر ابتدای 30 متری امام‌خمینی (ره) رخ داد، سبب مصدومیت 5 زن شد که امدادگران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه آنان را به بیمارستان هفتم‌تیر منتقل کردند.
عباسی همچنین از تصادف خونین دو موتورسیکلت با یکدیگر در ظهر جمعه خبرداد و گفت: به دنبال این حادثه که در تقاطع خیابان آزادی با جیحون رخ داد، چهار مرد جوان 17، 18، 18 و 20 ساله مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان حضرت رسول(ص) منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام خبر تصادف سه دستگاه خودروی پرشیا، پژو 405 و پراید در جاده قدیم ورامین به ایسنا گفت: این حادثه در ساعت 16:12 روز جمعه رخ داد که در پی آن دو مرد و دو زن مصدوم شدند که عوامل اورژانس آنان را به بیمارستان شهدای هفتم‌تیر انتقال دادند.
وی همچنین با بیان اینکه واژگونی پراید در محدوده خاوران چهار تن را روانه بیمارستان کرد، اظهارکرد: این حادثه نیز در ساعت 16:35 روز جمعه به اورژانس اطلاع داده شد که پس از آن تکنیسین‌های اورژانس به محل حادثه واقع در جاده خاوران به سمت مشهد اعزام شدند.
وی اضافه کرد: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه سه مصدوم حادثه را به بیمارستان شهدای هفتم‌تیر منتقل کردند و یک تن دیگر را در محل مورد مداوا قرار دارند.
عباسی همچنین با اشاره به تصادف خونین میان یک دستگاه سواری پراید و 206 خاطرنشان کرد: این حادثه سبب اعزام عوامل اورژانس در ساعت 18:44 روز جمعه به خیابان ملاصدرا محدوده شیخ‌بهایی شد.
به گفته وی در جریان این حادثه یک زن 50 ساله و دو مرد مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط امدادگران به بیمارستان شریعتی انتقال یافتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5177
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه