میهن صنعت :

جنرال موتورز بازهم فراخوان داد

میهن صنعت : شرکت خودروسازی جنرال موتورز در فراخوانی از خریداران شصت و نه هزار وانت، اس یو وی و ون معیوب ساخت این شرکت در سراسر جهان خواست برای تعمیرات لازم به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، این شرکت در توضیح این فراخوان گفت که قفل فرمان خودروهای مزبور خراب است و ممکن است این خودروها هنگام توقف ناگهان راه بیفتند.

خودروهای فراخوانده شده شامل برخی مدل های سال 2013 شورلت سیلورادو، سابربان، تاهو، آوالانچ و اکسپرس است. فهرست فراخوان همچنین شامل جی ام سی سیرنا، ساوانا و یوکان و نیز مدل کادیلاک اسکلاد است.

شرکت آمریکایی فوق گفت که احتمالا کابل قفل پارک نصب شده در این خودروها و یا تجهیزات قفل ستون فرمان معیوب هستند و باید تعویض شوند.

به گفته این شرکت، خودروهای مذکور ممکن است حتی وقتی که سوییچ خودرو در حالت خاموش است یا از فرمان جدا شده است از محل پارک خود خارج شوند و راه بیفتند.

این شرکت همچنین گفت که احتمالا از هر هزار خودرو یکی دچار این مشکل است و بسیاری از خودروهای مذکور نیز هنوز فروخته نشده اند.این شرکت در اطلاعیه خود همچنین گفت که هنوز هیچ گزارشی درباره تصادف یا خسارت های جانی و مالی مربوطه ناشی از این خودروها دریافت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این شرکت گفت که ستون فرمان خودروهای معیوب را به صورت رایگان تعویض خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8806
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه