«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جهان پساکرونا از نگاه وارن بافت ایرانی

دکتر حسین قاهری توانست بواسطه بهره گیری از نتایج تکنولوژی هوش مصنوعی تحلیلگر که توسط تیم تخصصی ورد ترید گروپ طراحی شده بیشترین بازدهی را از بازار بورس روسیه بگیرد و در حال حاضر بازارهای مالی در انتظار تحرکات بعدی وی هستند تا ببینند با توجه به شرایط پساکرونا، سرمایه گذاری در کدام بخش سودآور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یک ایرانی به نام دکتر حسین قاهری توانست بواسطه بهره گیری از نتایج تکنولوژی هوش مصنوعی تحلیلگر که توسط تیم تخصصی ورد ترید گروپ (World Trade Group) طراحی شده بیشترین بازدهی را از بازار بورس روسیه (Stock Market) در سه دوره بگیرد.

شرکت ورد ترید گروپ، یک شرکت بین المللی با مالکیت ایرانی است که در حوزه های گوناگون ازجمله تولید اپلیکیشن های هوشمند مالی با بکارگیری پتانسیل ها و سرمایه های جوان و خلاق ایرانی فعالیت می کند.
 
طبق بررسی ها و اعلام نظر تحلیلگران بازار سرمایه در روسیه مشخص شد که شرکت ورد ترید گروپ در بازارهای مالی بین المللی نیز بهترین معاملات و سرمایه گذاری های موفق را تاکنون به سرانجام رسانده است. 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسین قاهری پیش ازاین به دلیل پیش بینی های دقیق و صحیحی که در بازارهای مالی جهان نموده مورد توجه  وارن بافت (Warren Buffett) – پدر علم سرمایه گذاری در دنیا – قرار گرفته است و از سوی وی پیشنهاد همکاری داشته که پس از انجام مذاکراتی پیشنهاد او را رد کرده است. 
 
در حال حاضر بازارهای مالی جهان و به خصوص بازار بورس روسیه در انتظار تحرکات بعدی این وارن بافت ایرانی هستند تا ببینند با توجه به شرایط پساکرونا، سرمایه گذاری در کدام بخش از بازار سودآور خواهد بود.
 
دکتر حسین قاهری دارای مدرک دکترا در رشته Finance & Banking از کالج London Business School با موضوع پایان نامه Non Equity Method است.از مهم ترین دستاوردها و تجربیات ایشان می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

  •  جذب بالغ بر 200 میلیون دلار فاینانس برای پروژه های نفتی
  •  سه دوره پیش بینی واقعی در Stock Market کشور روسیه
  •  تحلیل بازارهای فارکس به مدت 5 سال
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=200854
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

6 دیدگاه
  1. علی 13 تیر 1400

    ایشونو از نزدیک میشناسم. یه دلاله و دیگر هیچ.
    بیخودی بهش پر و بال ندین. شاید محمودرضا خاوری یا شهرام جزابری دوم باشه ولی وارن بافت؟!!!
    چقدر پول داده براش خبر بسازین؟

    1. نازنین 23 مهر 1401

      درست گفتید ایشون یک دلال که نخیر، بلکه یک کلاهبردار و مال مردم خور هستند البته خوش خط و خال که نه تنها پول شرکا و حتی کارمندان بیچره خود را خورده است بلکه آنها را بیمه هم نکرده است

  2. سهیل 10 مرداد 1401

    وارن بافت ایرانی؟ بخاطر 10 20 میلیون خبر میسازین؟ پیشنهاد همکاری از بافت؟ خجالت بکشین

    1. مریم 23 مهر 1401

      ایشون یه دلال بی مقدار هست و با تمامی شرکای پیشین خود مشکل پیدا کرده

  3. حسین قاهری شیاد و رپرتاژ آگهی – حسین قاهری 23 مهر 1401

    […] سایت میهن صنعت و در این لینک میبینیم که ایشان مدعی شده اند که وارن بافت به ایشان […]

  4. علی 17 دی 1401

    دوستان درست گفته اند یک کلاهبردار که برای رزق و روزی خودش کلاهبرداری میکنه البته پیشرفته تر!