«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

جگوارLFT-C قدرتمندتر از گذشته

اگر به هر دلیلی توان پیشرانه 575 اسب بخاری جگوار F تایپ SVR برای شما کم است می‌توانید از کمپانی لیستر برای افزایش قدرت کمک بگیرید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اگر به هر دلیلی توان پیشرانه 575 اسب بخاری جگوار F تایپ SVR برای شما کم است می‌توانید از کمپانی لیستر برای افزایش قدرت کمک بگیرید. کمپانی لیستر با تغییراتی که بر روی پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری این خودرو انجام داده است توانسته قدرت آن را به 666 اسب بخار برساند.

لیستر پیش از این مدل LFT-666 کوپه را با تعداد محدود 99 دستگاه تولید و به فروش رسانده بود اما حالا می‌خواهد نسخه روباز این خودرو را با نام LFT-C تنها در 10 دستگاه و با قیمت 175 هزار دلار به فروش برساند. به لطف تیونیگ لیستر، LFT-C  تبدیل به سریع‌ترین و قوی‌ترین نسخه روباز جگوار F تایپ خواهد شد. این نمونه 91 اسب بخار از SVR قوی‌تر است و می‌تواند طی مدت 3 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت آن نیز 330 کیلومتر عنوان شده است.

بدنه این خودرو به صورت سفارشی از فیبر کربن ساخته شده است که نه تنها باعث کاهش وزن و آیرودینامیک بالا شده بلکه ظاهری خشن و قلدر نیز به خود گرفته است. این مدل نسبت به نسخه استاندارد تفاوت‌های ظاهری مانند حجیم‌ شدن قوس عقب خودرو، اسپلیتر جلو، جلوپنجره جدید و دفیوزر عقب دارد. برخی موارد مانند چرخ‌ها، سیستم اگزوز، ترمز و تعلیق از نمونه کوپه بر روی LFT-C نصب شده است.

داخل کابین، بر روی صندلی‌ها و داشبور حتی ستون خودرو، از چرم دست دوز مشکی و زرد ناپا استفاده شده که با رنگ بدنه همخوانی دارد. لیستر گفته است مشتریان می‌توانند خودرو خود را به صورت بی‌نهایت سفارشی و شخصی سازی کنند. پروژه بعدی لیستر تقویت جگوار F-Pace بر پایه SVR با قدرت 670 اسب بخار خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179835
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه