میهن صنعت:

حاشیه‌های اجرای “محسن یگانه” + تصاویر

میهن صنعت: روز پنجم جشنواره هم شاهد چهارمين حضور مدير دفتر موسيقي در يك كنسرت پاپ در کنسرت "محسن یگانه" بود که این کنسرت خود پرمخاطب‌ترین شب برج میلاد را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حاضر در اجراهاي پنجمين روز بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر، از جمله نكات قابل توجه در رابطه با اجراي محسن يگانه، پر بودن دو طبقه همكف و بالن مركز همايش هاي برج ميلاد بود به نحوي كه حتي نقاط كور بالكن نيز سرشار از طرفداران اين خواننده جوان بود.

*** چهارمين حضور پيروز ارجمند
پيروز ارجمند كه پس از عهده دار شدن سمت مدير كلي دفتر موسيقي ارشاد در اجراهاي صحنه اي حضور فعالي داشته و از اين راه با هنرمندان تعاملي خوب برقرار كرده، در طي پنج روز سپري شده از جشنواره براي بار چهارم در يك كنسرت پاپ و آن هم اجراي "محسن يگانه" حضور پيدا كرد.

*** قول محسن يگانه

به نقل از باشگاه خبرنگاران محسن يگانه از جمله خوانندگاني است كه هميشه از طرفداران خود و حمايت هاي آن ها قدرداني مي كند.او در اجراي جشنواره اي خود نيز تقدير از هوادارانش را فراموش نكرد.

قول محسن يگانه به هوادارانش مبني بر تلاش هرچه بيشتر در جهت جلب رضايت آن ها در آلبوم بعدي از نكات درخور توجه در روز پنجم جشنواره موسيقي فجر بود.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=42269
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه