نمایشگاه خودروی شانگهای

حاصل همکاری فولکس و آی فون

میهن صنعت : خوروسازی آلمانی فولکس واگن به طور رسمی از محصول مشترک خود با شرکت کامپیوترسازی اَپل در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی کرد. نام این محصول مشابه سایر محصولات شرکت اپل با حرف کوچک i شروع شده و ادامه نام این خودرو از معروف ترین و محبوب ترین خورو فول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این اولین خودروی شرکت فولکس واگن است که به تجهیزات و امکانات تلفن هوشمند آی فون مجهز می شود. روی داشبورد هم پورت های مخصوص تلفن هوشمند به همراه نرم افزارهای خودرویی در دسترس راننده قرار دارند. آی بیتل 2014 از اوایل سال به بازار عرضه خواهد شد.

آی بیتل طوری طراحی شده که راننده بدون نیاز به آن که به تلفن همراه خود دست بزند از روی تکمه های روی فرمان یا  داشبورد تمام کارهایی که از تلفن همراه برمی آید را مورد استفاده قرار می دهد یعنی هنگام مکالمه تلفنی گویی با سرنشین خودرو صحبت می کند و بدون آن که حواسش پرت شود دستگاه صوتی خودرو را کنترل می کند.

هر نرم افزار جدید مخصوص تلفن همراه (معروف به App) به راحتی قابل استفاده در خودروی آی بیتل است. از معروف ترین اپلیکیشن های مخصوص خودرو که در آی بیتل قابل استفاده است می توان به موارد Spotify (ارسال ترانه های محبوب برای دوستان)، expert (با وصل شدن به کامپیوتر خودرو اطلاعات موتور و غیره را به نمایش در می آورد)، Trainer (اطلاعات مصرف سوخت، مسیرهای مختلف یک مقصد، اتصال به شبکه های اجتماعی تویتر و فیس بوک)، Reader (پیام های متنی را با صدای بلند قرائت می کند تا راننده مجبور به نگاه کردن به صفحه نمایش نشود)، Postcard (ارسال عکسی از مکانی که راننده در آن قرار دارد برای دوستان)، Milestone (فقط زمانی قابل استفاده است که تلفن همراه از روی داشبورد جدا شود).
رینگ های آی بیتل 18 اینچی و از آلیاژی با نام Disc است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=16152
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه