میهن صنعت:

حرکت آهسته فورد در چین

فورد از رشد فروش خودرو در چین کمترین سهم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در شرایطی که بسیاری از خودروسازان مطرح جهان رشد فروش دو رقمی در بازار چین را جشن می‌گیرند، فورد برای اصلاح رویکرد و جبران عقب‌ماندگی‌اش در این بازار، تلاش می‌کند. کارشناسان، فقدان مدل‌های متنوع ارزان‌قیمت را دلیل این عقب ماندگی می‌دانند. کُندی فرآیند تصمیم‌گیری در شرکت فورد نیز یک عامل بازدارنده محسوب می‌شود زیرا ذائقه بازار چین در سال‌های اخیر به سرعت تغییر کرده است. در پاسخ به این چالش‌ها، جیسون لو، یک چینی آمریکایی تبار، به سرپرستی کسب‌و‌کار فورد در چین برگزیده‌ شده است تا ضمن تقویت همکاری‌ فورد با شرکای چینی‌اش، در زمینه رایزنی با قانون‌گذاران چینی هم موفق‌تر از پیش عمل کند. فورد همچون دیگر خودروسازان بزرگ، با در نظر گرفتن قوانین حمایت از خودروهای برقی، قصد دارد بر تولید خودروهای سواری و نیز ون‌های برقی در چین سرمایه‌گذاری کند. اعلام همکاری با خودروسازی آن‌هویی و زوتیه نیز در همین راستا بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=136005
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه