میهن صنعت :

حضور ايساكو در هشتمين نمايشگاه بين المللی قطعات

میهن صنعت : شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو) در هشتمين نمايشگاه بين‌المللي قطعات، لوازم و مجموعه‌هاي خودرو كه از 6 تا 9 آذر ماه سال جاري در نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، امسال نيز در اين نمايشگاه مسوولان بخش‌هاي بازرگاني، مهندسي، آموزش و صادرات ايساكو پاسخگوي سوالات مشتريان و بازديدكنندگان هستند.

 همچنين به دليل اهميت بسيار زياد آگاهي بخشي به دارندگان محصولات ايران‌خودرو، در خصوص استفاده از قطعات استاندارد و تاكيد بر مراجعه به نمايندگي‌هاي مجاز خدمات پس از فروش، قطعات و بسته‌بندي‌‌هاي اصلي و تقلبي در معرض ديد عموم قرار دارد.

 نظرسنجي از مشتريان نيز از ديگر فعاليت‌هاي ايساكو در غرفه خواهد بود كه به صورت مداوم در تمام نمايشگاه‌هايي‌كه در آن شركت مي‌كند، انجام شده است.

 ارتقا رضايت مشتريان از كيفيت ارائه خدمات مهم‌ترين اولويت شركت ايساكو در برنامه‌ريزي‌ها و هدف‌گذاري‌ها است و مسوولان اين شركت اميدوارند كه با حضور در اين نمايشگاه در كنار ساير شركت‌هاي تحت پوشش گروه صنعتي ايران خودرو و كسب نقطه نظرات بازديدكنندگان و اعمال آن، به اين مهم بيش از پيش نزديك شوند و رتبه اول خود را در ارائه خدمات پس از فروش در سطح كشور، حفظ كنند.

بنابر اين گزارش، ارتقاي كيفيت شبكه نمايندگي‌ها و خدمات‌رساني، افزايش بيش از پيش سهم بازار قطعات يدكي و افزايش سطح دسترسي مشتريان به قطعات، از ديگر برنامه‌هاي اين شركت است كه در راستاي افزايش رضايت مشتريان در الويت فعاليت‌ها قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=32484
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه