میهن صنعت :

حضور تام ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق

میهن صنعت : شرکت تام ایران خودرو با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق آخرین دستاوردهای خود در این صنعت را در معرض نمایش عموم گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت تام با توجه به عملکرد مناسب در حوزه اجرای پست های شبکه توزیع برق، به گونه ای متفاوت در این نمایشگاه حضور یافت.

این شرکت پروژه های پست برق ویژه ای را در مناطق خراسان و کرمان در دست دارد یا به انجام رسانده که دو پروژه آن (پست برق فولاد بردسیر و اسکان) به پایان رسیده و دو پست دیگر (پست جاجرم و شیروان) نیز در دست انجام است.

انجام پروژه های پیچیده و بزرگ پست برق را می توان نمادی از تحقق اقتصاد مقاومتی، در راستای جهت گیری های اقتصادی کشور و دولت، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دانست چرا که همه اینها در زمانی اتفاق افتاد که کشور در شرایط محدودیت های اقتصادی به سر می برد و بحث تامین تجهیزات از چالش های اصلی در پست های برق است.

با این حال تام توانست با استفاده کارشناسان خود که عمدتا از نخبگان دانشگاهی تشکیل می شوند همچنین توان داخلی و ارتباطاتی که با شرکت های خارجی دارد، به این موضوع دست یابد.

در پست برق سرپوشیده اسکان منطقه خراسان (پست 132 کیلوولت به 20 کیلوولت)از حداقل فضا استفاده شده و مباحث پدافند غیرعامل نیز در آن به خوبی رعایت شده است. چنین پروژه ای برای اولین بار در ایران به انجام رسیده است.

در نمایشگاه امسال فضایی درنظر گرفته شد تا افرادی که دستاوردهای دانش بنیان و ابتکارات و اختراعاتی در صنعت برق دارند، دستاوردهای خود را در نمایشگاه به گذارند.

تام ایران خودرو شرکتی در سطح بین المللی است که در زمینه مهندسی و اجرا طرح های عمرانی و صنعتی فعالیت دارد.
چهاردهمین نمایشگاه بین­ المللی صنعت برق ایران که روز هفدهم آبانماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد، امروز به کار خود پایان خواهد داد.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=61626
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه