«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

حضور تایکان در گودوود

در فستیوال گودوود امسال شاهد همه چیز بودیم. از رکورد شکنی بی نظیر فولکس واگن ID.R تا رونمایی از Ford GT MKII و دتوماسو P72 و بالاخره پورشه تایکان که از بهترین‌های این فستیوال بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در فستیوال گودوود امسال شاهد همه چیز بودیم. از رکورد شکنی بی نظیر فولکس واگن ID.R تا رونمایی از Ford GT MKII و دتوماسو P72 و بالاخره پورشه تایکان که از بهترین‌های این فستیوال بودند. پورشه بالاخره این خودرو را به یکی از مراسم‌های رسمی آورد تا همگان از نزدیک شاهد این خودرو جدید باشند.

پشت فرمان این خودرو مارک وبر چهره شناخته شده دنیای اتومبیل‌رانی که سابقه رانندگی در فرمولا وان و قهرمانی WEC سال 2015 در کلاس LMP1 نشست تا نشان دهد این خودرو اهمیت بالایی دارد. این خودرو بدون هیچ پوشش استتاری در این فستیوال شرکت کرده بود که مورد تعجب همگان قرار گرفت.

البته هنوز بر روی آن یکسری برچسب وجود داشت که نمی‌دانیم آنها بر روی نمونه اصلی نیز خواهند بود یا برای گمراه کردن تماشاچیان این کار را انجام داده‌اند. نسخه پروتوتایپ الیکان که در این فستیوال حضور داشت دقیق مشابه همان نمونه‌ای است که در خیابان‌ها شانگاهی دیده شده به غیر از استیکری که بر روی سقف این مدل چسبانده شده بود همه چیز همان طوری است.

برچسب‌های دور چراغ‌های اصلی جلو، چراغ‌های عقب و اگزوز‌ها همگی در این خودرو فیک بودند تا بیننده را گول بزند. این خودرو قرار است ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی شود و یکسال بعد از آن تایکان کراس توریزمو که یک کراس‌اوور/ واگن است به بازار عرضه شود. امیدواریم نسخه‌ای که در ماه سپتامبر به بیرون می‌آید مانند این نمونه اگزوز‌های فیک نداشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180207
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه