میهن صنعت :

حضور محصولات گروه خودروسازی سایپا در غرب آفریقا

میهن صنعت : با ارسال اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به کشور آفریقایی نیجر، این کشور نیز در زمره بازارهای صادراتی سایپا قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک و گسترش بازارهای صادراتی گروه خودروسازی سایپا، کشور نیجر در غرب آفریقا جزو بازارهای هدف صادراتی تعیین و پس از دریافت سفارش از این بازار، عملیات اجرایی صادرات اولین محموله شامل 90 دستگاه از محصولات گروه سایپا از بندرعباس آغاز شد.

محصولات گروه خودروسازی سایپا پیش از این به سایر کشورهای آفریقایی ازجمله سودان، مصر، لیبی، الجزایر، غنا، ساحل عاج و سنگال صادر گردیده و گروه خودروسازی سایپا با ارسال این محموله به کشور نیجر موفق شد بازار جدید و مهمی را درغرب این قاره بر روی محصولات خود بگشاید.

با توجه به مزیت های رقابتی محصولات سایپا همچون مصرف کم سوخت، استهلاک محدود و هزینه پائین مالکیت و نگهداری، قرار شده است تا قسمت اعظم محصولات صادراتی این شرکت در ناوگان تاکسیرانی کشور نیجر بکار گرفته شود.

شایان ذکر است با تمهیدات صورت گرفته، امکان ارائه خدمات پس از فروش محصولات صادراتی در این کشور نیز فراهم شده و دستیابی به خدمات و قطعات با قیمت رقابتی، مزیت دیگری برای محصولات سایپا در این بازار آفریقایی محسوب می شود.

گفتنی است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته گروه خودروسازی سایپا در سال جاری با رویکرد خلق حماسه اقتصادی در ارتقاء هرچه بیشتر اقتصاد ملی و برند سایپا و همچنین توسعه اهداف صادراتی، با مطالعات و برنامه ریزی های خود در پی افزایش صادرات محصولات خود در کشور های مختلف نیز خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=21889
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه