میهن صنعت :

حضور نمایندگان سایپا در دومین نمایشگاه خودرو البرز

میهن صنعت : نمایندگان گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو استان البرز که از 18 الی 22 آذر ماه در محل موقت نمایشگاه های بین المللی شهر کرج برگزار می شود حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دومین نمایشگاه خودرو و حمل و نقل البرز با حضور انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در قالب 12 نمایندگی و شرکت های کرمان موتور، جیلیران، ام جی، ستاره ایران و بیش از 40 شرکت فعال در زمینه تولید قطعات و ابزارهای تعمیرگاهی در شهر کرج برگزار خواهد شد.

بر همین اساس انجمن صنفی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در البرز با هدف ارائه دستاوردهای جدید و ارتباط مستقیم با مشتریان و پاسخگویی به مشکلات آنها در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد و خودروهای تیبا2، سایپا151، کولیوس و ساندرو(B90) را در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد.

گفتنی است این نمایشگاه از روز دوشنبه 18/9/92 تا 20/9/92 از ساعت 14 الی 20 و روزهای 21 و 22 از ساعت 10الی 20 در محل موقت نمایشگاه های بین المللی استان البرز واقع در کرج میدان استاندارد، بلوار مشکین دشت پذیرای علاقمندان است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34484
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه