«میهن صنعت» گزارش می دهد:

حضور کیا نیرو 2018 در نمایشگاه بین المللی کره جنوبی

خودروساز کره ای کیا در نمایشگاه CES 2018 از کانسپت تمام الکتریکی خود با عنوان نیرو (Niro) رونمایی کرد و ما به بهانه نمایش این محصول هیوندای در نمایشگاه بین المللی کره جنوبی، قصد داریم تا نگاهی به جزئیات فنی این کراس اوور الکتریکی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز کره ای کیا در نمایشگاه CES 2018 از کانسپت تمام الکتریکی خود با عنوان نیرو (Niro) رونمایی کرد و ما به بهانه نمایش این محصول کیا در نمایشگاه بین المللی کره جنوبی، قصد داریم تا نگاهی به جزئیات فنی این کراس اوور الکتریکی داشته باشیم.

در زیر کاپوت این محصول الکتریکی یک پک باتری یون لیتیومی 64-kWh قرار گرفته که در هر بار شارژ قادر به پیمودن 236 مایل بر ساعت است و به علاوه امکان سفارش باتری  39.2-Kwhبا توانایی پیمایش 150 مایل بر ساعت وجود دارد.

پیشرانه این نسخه الکتریکی همانند خواهر خود، هیوندای کونا الکتریکی بوده و ذکر این نکته ضروری است که موتور الکتریکی کراس اوور کونا 201 اسب بخار قدرت و 291 پوند-فیت گشتاور تولید می کند.

کیا نیرو (Niro) 2018 در نیمه دوم سال جاری وارد بازار کره جنوبی می شود و انتظار می رود در اواخر سال 2019 شاهد حضور این کراس اوور الکتریکی در بازار جهانی باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=152010
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه