بیمه ایران اعلام کرد

حضور گروههای پرداخت خسارت سیار در ورودی شهرها

میهن صنعت : با توجه به آغاز سفرهای نوروز، طرح کشیک نوروزی بیمه ایران از فردا آغاز شده و کارشناسان مراکز پرداخت خسارت، شبکه فروش و اکیپ‌های مخصوص آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، طرح کشیک نوروزی سراسری شرکت بیمه ایران از بیست و نهم اسفند سال جاری آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی 1392 ادامه می‌یابد.

در این راستا، کارشناسان مراکز پرداخت خسارت و شبکه فروش  این شرکت از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر برای پرداخت خسارت‌های احتمالی، صدور یا تمدید بیمه‌نامه آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران این شرکت خواهند بود.

علاوه براین، کارشناسان مرکز پرداخت خسارت سیار بیمه‌نامه‌های اتومبیل این شرکت نیز در طول این مدت آماده عرضه خدمات به دارندگان این بیمه نامه‌ها هستند.

همچنین با شروع تعطیلات نوروزی اکیپ‌های مخصوص مرکز خسارت سیار این شرکت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای پرتردد مستقر خواهند شد، تا پرداخت خسارت بیمه‌نامه‌های شخص ثالث در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی انجام شود.

چنانچه مسافران نوروزی در طول سفر دچار حادثه شدند، می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز پرداخت خسارت این شرکت در شهر مقصد، خدمات بیمه‌ای را در محل از کارشناسان این شرکت دریافت کنند.

همچنین بیمه‌گذارانی که در طول این ایام نیاز به خدمات بستری بیمه‌های درمانی دارند، نیز می‌توانند به مراکز صدور معرفی‌نامه این شرکت در تهران و مراکز استان مراجعه و معرفی‌نامه بستری به بیمارستان‌های طرف قرارداد را دریافت و از این خدمت بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش فهرست شعب اصلی پرداخت خسارت بیمه ایران و رسیدگی به امو ردرمان این شرکت درشهر تهران به شرح زیر معرفی می‌شود:

مرکز پرداخت خسارت بعثت،بزرگراه بعثت جنب انبار روغن نباتی، تلفن: 55302912 الی 14

مرکزپرداخت خسارت شعبه ممتاز شرق،سه راه تهرانپارس، ابتدای جاده آبعلی،تلفن:77883183 و 4

مرکز پرداخت خسارت شعبه ممتاز غرب،کیلومتر 14 جاده مخصوص جنب بانک تجارت،تلفن:44195831 الی 5

مرکز پرداخت خسارت مجتمع دکترفاطمی، خیابان فاطمی روبه‌روی وزارت کشور،تلفن: 88988914 الی 17

مرکز پرداخت خسارت سیار بیمه‌نامه‌های اتومبیل، 66729819 الی 28

مرکز پاسخگویی و رسیدگی به امور درمان و بستری شدن بیمه‌گذاران 88723190 الی 5

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14595
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه