میهن صنعت:

حضور گروه خودروسازی سایپا در همایش بین المللی صنعت خودرو

میهن صنعت: دومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران امروز با حضور گروه خودروسازی سایپا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از سایپانیوز دومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران امروز  با حضور گروه خودروسازی سایپا برگزار خواهد شد.

دومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با حضور 2 هزار نفر میمان که بیش از 500 نفر از این تعداد را میمانان و شرکت کنندگان خارجی تشکیل خواهند داد فردا برگزار می شود و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش سطح تعامل با شرکت های خارجی تولیدکننده خودرو و قطعات، جذب سرمایه گذاری خارجی در خطوط تولید، انتقال دانش فنی و طراحی و مهندسی تولید خودرو و قطعات به کشور، گسترش همکاری های صادراتی و حضور در بازارهای جدید خارجی و جلب همکاری طرف های خارجی در تولید محصولات جدید در این همایش حضوری گسترده خواهد داشت.

این همایش با محوریت موضوعاتی نظیر احیای صنعت خودروسازی کشور از طریق جذب سرمایه گذاری خارجی و شرکای جدید و تعامل بیشتر با آن ها، ایجاد فرصت و فضای مناسب برای معرفی فن آوری، تولیدات و نوآوری های صنعت خودرو، آشنایی مدیران و فعالان صنعت خودرو با مدیران خارجی این عرصه و تبیین نقش و جایگاه صنعت خودروسازی کشور در ارتقا سایر صنایع و آشنا ساختن افکار عمومی داخلی و خارجی با توانمندی های این صنعت برگزار خواهد شد.

افزایش سطح تعامل با طرف های خارجی به منظور رفع موانع موجود بر سر تعاملات مالی و اقتصادی صنعت خودروسازی ایران از دیگر اهداف برگزاری دومین همایش بین المللی صنعت خودرو است.

نخستین همایش بین المللی صنعت خودرو نیز سال گذشته در ایران برگزار شد که با استقبال چشمگیر شرکت کنندگان داخلی و خارجی این صنعت منجر به بهبود شرایط تولید خودرو در کشور و افزایش سطح همکاری با شرکت های خارجی شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=63214
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه