میهن صنعت :

حضور 82 دقیقه‌ای مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی میشائیل بالاک

میهن صنعت : دیدار نمایشی تیم‌های منتخب جهان و یاران میشائیل بالاک به منظور خداحافظی این بازیکن در حالی برگزار شد که مهدی مهدوی‌کیا در کنار ستارگان بزرگ فوتبال، برای تیم منتخب جهان بازی کرد و با تیمش به پیروزی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این دیدار چهارشنبه شب در ورزشگاه ردبول آره‌نا شهر لایپزیک آلمان برگزار شد که طی آن تیم منتخب جهان با مربیگری ژوزه مورینیو و با نتیجه 4 بر 3 صاحب برتری شد. با برگزاری این دیدار، میشائیل بالاک، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان که با این تیم نایب قهرمانی در جام جهانی و مسابقات قهرمانی اروپا را تجربه کرده است، به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که چندی پیش از فوتبال خداحافظی کرد به دعوت میشائیل بالاک در این بازی و برای تیم منتخب جهان به میدان رفت. مهدوی‌کیا در این بازی پیراهن شماره 2 را به تن داشت و در کنار بزرگانی همچون ماتئوس، شوچنکو، ینس لمن و دروگبا 82 دقیقه بازی کرد. 

میاشئیل بالاک در جریان این بازی برای هر دو تیم بازی کرد و زننده گل هم بود.

به گزارش مهر میشائیل شوماخر از چهره‌های غیرفوتبالی اما سرشناس ورزش در دیدار خداحافظی بالاک بود که در ترکیب تیم یاران بالاک قرار داشت. رودی فولر، هدایت این تیم را عهده‎دار بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19637
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه