میهن صنعت:

حلبی‌آبادهای آفریقای جنوبی اقامتگاه گردشگران

میهن صنعت: صنعت گردشگری در کشورهای گردشگرپذیر چنان توسعه یافته است که کشورهای گردشگرپذیر را قادر می‌کند ساده‌ترین بخش‌های کشورشان را تبدیل به یک جاذبه گردشگری پولساز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اکنون در آفریقای جنوبی که گردشگرپذیرترین نقطه از قاره آفریقاست و وضعیت اقتصادی مردم آن مناسب نیست، اتفاق جدیدی افتاده که براساس آن گردشگران ثروتمند برای تجربه زندگی زاغه‌نشینی به این کشور سفر می‌کنند تا در حلبی آبادهای آفریقای جنوبی اقامت کنند. گزارشی منتشر شده که به هتل‌های عجیب و غریب در جهان پرداخته است.

به نقل از مهر افتتاح یک هتل در آفریقای جنوبی موجب تعجب بسیاری از گردشگران شده است. خوابیدن زیر سقفی از حلبی، نشستن زیر نور شمع بدون وجود برق، غذا پختن روی یک اجاق قدیمی و زنگ زده تجربه اقامت در یک حلبی‌آباد فقیرانه در آفریقای جنوبی است که یک هتل زنجیره‌ای لوکس، در «بلومفنتن»، شهری در مرکز آفریقای جنوبی به گردشگرهای خارجی پیشنهاد می‌دهد. به گفته مدیران این هتل، با استفاده از امکانات این هتل می‌توان تجربه زندگی به سبک میلیون‌ها تن از مردم آفریقای جنوبی را که در زاغه‌ها زندگی می‌کنند به گردشگران ثروتمند ارائه کرد.

اقامت در این هتل حلبی‌آباد ارزان نیست و توریست‌ها برای ماندن در کلبه‌های زاغه‌نشینی باید برای یک شب ۸۰ دلار هزینه پرداخت کنند. این مبلغ معادل نصف میانگین حقوق یک‌ماه یک شهروند آفریقای جنوبی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=33015
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه