میهن صنعت :

حمایت از صنعت خودرو کشور نیازمند فرهنگ سازی است

سخنگوی شورای نگهبان حمایت از تولید ملی را نیازمند فرهنگ سازی در این عرصه دانست و گفت: رسیدن به اهداف نامگذاری سال ۹۱ بدون توجه به علت های فرهنگی و روانی گرایش به مصرف كالاهای خارجی و مقابله فرهنگی با این معضل امكان پذیر نخواهد بود.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، سخنگوی شورای نگهبان حمایت از تولید ملی را نیازمند فرهنگ سازی در این عرصه دانست و گفت: رسیدن به اهداف نامگذاری سال ۹۱ بدون توجه به علت های فرهنگی و روانی گرایش به مصرف كالاهای خارجی و مقابله فرهنگی با این معضل امكان پذیر نخواهد بود.

عباسعلی کدخدایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان این مطلب که تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب نیازمند ارتقاء سطح كیفی و تغییر نگرش برخی از هموطنان به تولیدات داخلی است گفت: باید همه مسوولان و مدیران بخش صنعت و از جمله صنعت خودرو کشور از لحاظ نظری و اجرایی و به صورت عملیاتی به این پیام توجه كنند.

وی افزود: لازم است استانداردهای ساخت داخل را به حد مطلوب برسانیم تا مردم بتوانند برای رفع نیازهای خود به ویژه در صنعت خودرو، خودروهای ایرانی را انتخاب كنند.

وی تصریح کرد: واردات اجناس خارجی از جمله خودرو یكی از عوامل عمده وابستگی كشور در بخش های مختلف اقتصادی است و قطع آن نخستین گام در جهت استقلال و پایان دادن به تمام وابستگی های كشور است که این امر با برنامه ریزی های منسجم و كارشناسی مسئولان بخش صنعت و بانك های عامل باید به بهترین شكل ممكن انجام شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها، تولید کنندگان داخلی بویژه در حوزه صنعت بیش از پیش نیازمند حمایت دولت هستند تا بتوانند تحولات مهمی را در عرصه تولید رقم بزنند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1271
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه