میهن صنعت :

حمایت دولت و مجلس از خودروسازان نامحدود نیست

میهن صنعت : یك عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با تأكید بر ضرورت ارتقای كیفیت محصولات صنعت خودروسازی كشور گفت: توانمندی خودروسازان داخلی باید به حدی برسد كه آن‌ها توانایی رقابت با خودروسازان خارجی را داشته باشند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، سید شریف حسینی افزود: در سال 91 که تحت عنوان سال «تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی» نام‌گذاری شده در راستای حمایت از خودروسازان کشور، واردات خودروهای خارجی کاهش یافته و تعرفه‌های مربوطه بدون تغییر ثابت باقی ماندند.

وی با اشاره به حمایت از خودروسازان داخلی از طریق ایجاد محدودیت در واردات خودروهای خارجی، اظهار كرد: بر این اساس انتظار می‌رود خودروسازان کشور نسبت به افزایش كیفیت و هم‌زمان کاهش قیمت محصولات خود اقدام كنند.

حسینی با بیان این كه خودروسازان باید تلاش كنند تا از این حمایت‌ها حداكثر بهره را ببرند، تصریح كرد: افزایش تولید هم‌زمان با افزایش كیفیت در كوتاه مدت و كاهش قیمت در بلند مدت باید از اهداف خودروسازان داخلی در رقابت با خودروسازان خارجی باشد.

این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان كرد: حمایت دولت و مجلس از تولید‌كنندگان خودرو مقطع زمانی خاص و دوره زمانی محدودی دارد و نامحدود نیست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13879
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه