میهن صنعت :

حمایت همه جانبه از صنعت خودرو وظیفه همه ارگانهای دولتی است

با توجه به اینکه صنعت خودرو یکی از صنایع مادر و پایه کشور محسوب می شود واین صنعت بصورت اصلی و فرعی باعث ایجاد اشتغال برای عده بسیاری در کشور شده است حمایت همه جانبه از این صنعت ضروری است.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت همه جانبه از صنعت خودرو کشور شد و گفت: با توجه به اینکه صنعت خودرو یکی از صنایع مادر و پایه کشور محسوب می شود واین صنعت بصورت اصلی و فرعی باعث ایجاد اشتغال برای عده بسیاری در کشور شده است حمایت همه جانبه از این صنعت ضروری است.
ناصرعاشوری قلعه رودخانی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: به دلیل گستردگی این صنعت، دولت، مجلس و حتی مقام معظم رهبری نیز حمایت های ویژه ای در گذشته و حال از این صنعت داشته اند.
وی افزود: به همین منظور انتظار از خودروسازان جهت تولید و حرکت به سوی ارتقاء کیفیت و رفع برخی نقصان ها در ارائه خدمات به مشتریان بسیار افزایش یافته است.
وی ارائه خدمات پس از فروش مناسب را مهمترین تکلیف برای خودروسازان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه تعرفه های بالای ورود خودرو باعث شده مرزهای کشور عملاً بر روی واردات خودرو بسته شود خودروسازان در این راستا مکلف هستند با افزایش کیفیت محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مناسب مردم را به خرید خودروهای داخلی ترغیب کنند.
وی خواستار گسترش و توسعه شبکه فروش خودروسازان شد و گفت: خودروسازان با بازار یابی مناسب باید علاوه بر تامین نیاز های داخل به صادرات نیز بیندیشند زیرا در این بخش تاکنون بسیار ضعیف عمل شده است.
عاشوری ضمن تاکید بر لزوم حمایت دولت از این صنعت گفت: لازم است دولت به تعهدات خود در قبال صنعت خودرو عمل کرده و بخشی از درامد حاصل از هدفمندی یارانه ها را به این بخش اختصاص دهد تا با ارائه تسهیلات شاهد شکوفایی در این صنعت باشیم.
وی درپایان با بیان این مطلب که در صورت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش ، بهره وري افزايش می یابدو استقبال از شرکت های خودروساز داخلي نيز بيشتر مي شودگفت: کیفیت و خدمات پس از فروش دو بازوی قدرتمند خودروسازان داخلی است که هر دو باید منطبق با هم و مكمل يكديگرحرکت کنند تا شاهد استقبال بیشتر مردم از این تولیدات باشیم.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2254
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه