«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

حمایت و حضور قدرتمند اتماک در نمایشگاه کشاورزی مشهد

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی که در بهمن ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، برای فعالین این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از همین رو بسیاری از تشکل های صنفی و همچنین بخش ها و نهادهای دولتی نیز حمایت خودرا از برگزاری این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد کشاورزی کشور اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی که در بهمن ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، برای فعالین این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از همین رو بسیاری از تشکل های صنفی و همچنین بخش ها و نهادهای دولتی نیز حمایت خودرا از برگزاری این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد کشاورزی کشور اعلام کرده اند.

انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی(اتماک) نیز به عنوان یکی از مهمترین انجمن های حوزه کشاورزی کشور نیز با اعلام حضور قدرتمند در این نمایشگاه، حمایت خودرا نیز از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد اعلام کرد.

انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشینها، ادوات و تجهیزات کشاورزی بعنوان الگویی نهادمند و تکرار شونده در حوزه حساس صنایع کشاورزی و به استناد ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و اجرای آیین نامه انجمن های صنفی و کانون های مربوط و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز است، در سال 1388 با شماره ثبت 337- 2/3- 32 تأسیس  شده که غالب  تولیدکنندگان کلان حوزه ی مربوطه را به عضویت دارد.

بر اساس این گزارش انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی(اتماک) یک گردهمایی بزرگ در حین برگزاری نمایشگاه با حضور تمامی سازندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی کشور برگزار و در خصوص چالش های پیش روی حوزه خود گفتگو خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار«میهن صنعت» چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ماشین آلات، نهاده ها ، سیستم های آبیاری و مکانیزاسیون) از 3 الی 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد از ساعت 15 ال 21 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169098
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه