میهن صنعت :

خارجی ها چشم انتظار رانا هستند

میهن صنعت : با توجه به محدودیت های ارزی و بین المللی، ایران خودرو برای توسعه حضور در بازار جهانی به توسعه و تولید محصولاتی با برند ملی دست زده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تقوی نژاد معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: بازارهای صادراتی ایران خودرو در صورتی توسعه می یابند كه محصولاتی با نشان ایرانی تولید شوند.

وی از اشتیاق بازار خارجی برای محصولات جدید ایران خودرو مانند رانا خبر داد و گفت: با تامین كامل تقاضای بازار داخل برای این محصول، آمادگی صدور به بازارهای جهانی را داریم.

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو با اشاره به محدودیت های ارزی، صادرات را تنها راه تنفس صنعت خودرو دانست و گفت: در سال جاری با كمك منابع ارزی حاصل از صادرات، ایران خودرو بخشی از نیاز ارزی را تامین و برنامه های امسال را محقق كرد؛ بنابراین صادرات منوط به توسعه محصول با برند ایرانی است.

تقوی نژاد، تربیت كارشناسان و مهندسان را از دیگر نتایج اجرای پروژه های توسعه محصول دانست و گفت: انجام هر پروژه برند ملی در ایران خودرو، مهارت ها و فناوری های جدیدی را در اختیار كارشناسان و كاركنان قرار می دهد كه بزرگ ترین سرمایه ایران خودرو است.

وی تعریف و اجرای پروژه های طراحی و توسعه محصول را راه ماندگاری نیروی انسانی كارآزموده در ایران خودرو دانست و گفت: ایران خودرو این افتخار را داشته كه نیروی انسانی دارای كیفیت بالا را به سایر صنایع در داخل و خارج از كشور نیز منتقل كند.

معاون استراتژی و برنامه ریزی ایران خودرو طراحی و توسعه محصول را دارای مزایای بی شماری دانست كه هر اندازه گسترش یابد، جامعه و اقتصاد ملی از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13319
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه