"میهن صنعت"

خبری شنیده نشده از ماجرای قلیان کشیدن در کیش!

میهن صنعت: مربی تیم زیر ۲۲ سال فوتبال ایران تمامی اخبار مبنی بر قلیان کشیدن بازیکنان این تیم در کیش را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، منصور رشیدی در مورد حواشی و شایعات اردوی کیش تیم زیر 22 سال ایران گفت: تمام این صحبت‌ها شایعه است، اما آقایان می‌خواهند تمام کاسه کوزه‌ها را سر من بشکنند. من هیچ وقت نگفتم بازیکنان قلیان کشیدند و اصلاً چنین مسئله‌ای هم وجود نداشت.

 

وی ادامه داد: از این شایعاتی که مطرح می‌شود خبر ندارم. مشکلی جز کیفیت نامطلوب هتل نداشتیم و این موضوع را هم مطرح کردیم که باعث ناراحتی اسپانسر و مدیر هتل شد. آقایان هم بعد از این موضوع گفتند که بچه‌ها برای قلیان کشیدن فاکتور 1.5 میلیون تومانی داشتند که درست نیست، بلکه این فاکتور برای کیک و چای است که منصوریان دستور داده بود قبل از بازی بخورند و آخرش هم خودش فاکتور را حساب کرد.

 

مربی تیم زیر 22 سال ایران در پاسخ به این سوال که چرا نام مسلمان و صادقیان به عنوان بازیکنان قلیانی مطرح شده، اظهار داشت: نه تنها این بازیکنان بلکه بقیه هم قلیان نکشیدند. مسلمان یک جوان مودب است که در 21 سالگی مانند یک فرد 40 ساله فکر می کند و صادقیان هم یک جوان و بازیکن خوش فکر است، حالا نمی‌دانم چه کسی به علیپور گفته این بازیکنان قلیانی هستند.

 

رشیدی تصریح کرد: هتل محل اقامت‌مان در کیش پوسیده و پر از سوسک بود! زمانی که وارد اتاق شدم آنقدر بوی بد می‌داد که گفتم حاضرم در لابی بخوابم اما در این اتاق نباشم! واقعا وضعیت افتضاحی بود.

 

به گزارش جام نیوز، وی در ادامه انتقاداتش نسبت به خبر قلیان کشیدن بازیکنان تاکید کرد: همه این صحبت‌ها دروغ محض است، نمی‌دانم چرا می‌خواهند چند جوان را خراب کنند؟ اگر انتقادی هم هست باید سازنده باشد نه به این صورت چرا که خدا را خوش نمی‌آید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=40371
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه