«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خبر جدید از لندروور دیفندر 2020

دیروز در شبکه‌های اجتماعی، عکس جاسوسی نسل جدید لندروور دیفندر منتشر شد که مانند دیگر خودرو‌ها با برچسب‌های استتار پوشیده شده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دیروز در شبکه‌های اجتماعی، عکس جاسوسی نسل جدید لندروور دیفندر منتشر شد که مانند دیگر خودرو‌ها با برچسب‌ استتار پوشیده شده بود. اما امروز عکسی دیگر از پشت آمپر دیجیتالی این خودرو منتشر شد که در وسط آن نمای جانبی خودرو به خوبی قابل مشاهده است.

استایل جعبه‌ای این خودرو با 4 درب و با فاصله بین دو محور مناسب نشان می‌دهد دیفندر با دست پر بر خواهد گشت و رقیبی قدرتمند برای G کلاس خواهد بود. امروزه بیشتر شاسی بلند‌ها از طراحی منحنی شکل در بدنه خود سود می‌برند اما دیفندر همچنان به اصل خود پایبند است و با بدنه‌ای جعبه مانند همراه با المان‌های مدرن تولید خواهد شد. این عکس نوید آن را می‌دهد که این خودرو می‌تواند شبیه به کانسپت DC100 که در سال 2011 عکس آن منتشر شد باشد. یکی از نکات جالب این عکس قسمت عقبی سقف و درست بالای ستون C است که از جنس شیشه درست شده و خود ستون C نیز طرحی عریض دارد و توسط خط درب عقب به دو قسمت نا برابر تقسیم می‌شود.

با نگاهی دقیق‌تر به گلگیر جلو متوجه ورودی‌های عمودی می‌شویم که باید منتظر رونمایی این خودرو بمانیم تا متوجه کاربردی و یا دکوری بودن آن بشویم. در این عکس رینگ‌های 5 پره، ورودی هوای برجسته روی کاپوت و قاب مشکی رنگ آینه‌ها نیز قابل تشخیص است. نسخه چهار درب این خودرو تنها یکی از مدل‌های لندروور است که تولید می‌شود و این شرکت نمونه‌های دو درب و پیک‌آپ این مدل را نیز تولید خواهد کرد.

از دیگر اطلاعاتی که از این عکس می‌توان استخراج کرد مسافت 15.409 کیلومتری است که این خودرو طی کرده و سرعت سنج خودرو نیز عددی بالاتر از 220 کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت و ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179128
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه