مدیرعامل ایران خودرو:

خداحافظی با سمند و پژو ۴۰۵ یک چالش جدی بود/ به تمامی دستورات رئیس جمهور جامع عمل پوشاندیم

مدیرعامل ایران خودرو در مراسم پایان تولید خودرو سمند و پژو ۴۰۵ گفت : خداحافظی با دو محصول پژو ۴۰۵ و سمند و همچنین صفر شدن خودروهای ناقص در ایران خودرو یک اتفاق بسیار بزرگ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل ایران خودرو در مراسم پایان تولید خودرو سمند و پژو ۴۰۵ گفت : خداحافظی با سمند و پژو ۴۰۵ و همچنین صفر شدن خودروهای ناقص در ایران خودرو یک اتفاق بسیار بزرگ است.

خطیبی ادامه داد: در طی سالیان اوج تولید محصول در گروه صنعتی ایران خودرو، این دو محصول دارای بیش از نیمی از تولیدات بودند. کنار گذاشتن این د‌و‌ محصول چالش های جدی برای ایران خودرو به همراه داشت اما ما باید به مشتری و سلایق متفاوت احترام می‌گذاشتیم.

وی گفت : ۸۲۵۰۰ دستگاه خودرو ناقص را در شروع مدیریت خود در گروه صنعتی ایران خودرو تحویل گرفتیم و امروز به لطف خدا این عدد به صفر رسیده است.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: در گذشته تولید خودرو ناقص، امکان شناخت گلوگاه‌ها را برای رفع مشکلات می‌گرفت اما امروز به لطف خدا این مشکلات را برطرف کردیم.

وی گفت : صنعت خودرو یک صنعت تیراژ محور است در نتیجه برای خودروساز شدن واقعی و صادرات، باید گلوگاه‌ها و مشکلات به خوبی شناسایی شوند. امروز شاهد رشد شاخص های کیفی در ایران خودرو هستیم چرا که از گذشته فاصله گرفته ایم و مشکلات در حال رفع شدن است.

خطیبی ادامه داد : برنامه ایران خودرو در سال جاری ۷۵۰ هزار دستگاه در بخش خودروهای تجاری و سواری به صورت کامل است. تولید از نظر ما یعنی خودرویی که امکان تحویل به مشتری را داشته باشد، نه تولید خودرو ناقص!

وی گفت : امروز به لطف خدا به تمام دستورات رئیس جمهور که در بازدید از ایران خودرو به ما ابلاغ شده بود، جامع عمل پوشاندیم. دستوراتی در حوزه افزایش تولید، خدمات، خودرو برقی و … که نشان از توان بالای ایران خودرو دارد.

مدیرعامل ایران خودرو افزود : در حوزه صادرات نیز توافقات خوبی با کشور روسیه و ونزوئلا صورت گرفته که طی دو ماه آینده شاهد حضور پر قدرت خودرو تارا در کشور روسیه خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253289
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه