«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خداحافظی AMG با دیفرانسیل عقب

در هفته‌ گذشته توبیاس موئر اعلام کرد از سال 2021 به بعد، تمامی محصولات AMG به صورت الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد و حالا قرار است این خودرو‌ها به صورت 4 چرخ متحرک تولید شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، توبیاس موئر رئیس مرسدس-آ‌ ام گ در یک مصاحبه‌ گفت: قرار است مدل‌های بعدی دارای سیستم چهارچرخ متحرک باشند و دیگر شاهد خودرویی با دیفرانسیل عقب در این مجموعه نخواهیم بود. این تصمیم بر اساس نظر مشتریان گرفته شده زیرا آنها بارها این سیستم را به دیفرانسیل عقب ترجیح داده‌اند.

پس از این تصمیمگیری تولید خودرو با دیفرانسیل عقب عملا هیچ توجیه اقتصادی و علاقه‌مندی ندارد.در زمانی که ما E کلاس دیفرانسیل عقب تولید می‌کردیم، آپشن چهار چرخ متحرک نیز برای آن ارائه میشد، اما بیش از 90 درصد آنها نسخه چهارچرخ متحرک را سفارش میدادند. برای نسخه پرچمدار AMG GT نیز همین رویه اجرا می‌شود چون مشتریان بر روی این مدل نیز سیستم چهارچرخ را ترجیح می‌دهند.به طور مثال مردم مونیخ بیشتر خواهان نسخه چهارچرخ هستند و ما فکر می‌کنیم این درخواست به علت ایمنی و پایداری بالا اتفاق می‌افتد.موئرز بار دیگر اشاره به بازنشسته شدن پیشرانه‌های 12 سیلندر داشت و گفت این پیشرانه به گذشته تعلق دارد و آخرین مدل از خودرو‌های ما با این پیشرانه، S65 فاینال ادیشن بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175659
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه