مدیرعامل سایپایدك:

خدمات امداد نوروزی سایپا آرامش و اطمینان را برای مردم فراهم می‌كند

میهن صنعت: مدیرعامل سایپایدك در نخستین جلسه ستاد امداد نوروزی سال 94 سایپا تاكید كرد: خدمات امدادی سایپا در نوروز 94، آرامش و اطمینان را برای مردم فراهم می‌كند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از «پرشین خودرو»، مصطفی وحیدزاده با بیان این مطلب افزود: طرح امداد نوروزی، ویترین خدمات سایپایدك و زمینه‌ای برای ارتقاء برند سایپا است و به همین دلیل، باید بهتر از سال‌های گذشته به مردم و به ویژه مشتریان گروه سایپا خدمت‌رسانی كنیم.
وی ادامه داد:‌ وظیفه ما به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سایپا، این است كه با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سایپا را افزایش دهیم. در این مسیر، نمایندگی‌ها كه رفیق و شریك تجاری سایپا محسوب می‌شوند نقش مهمی بر عهده دارند و با همكاری انجمن‌های صنفی و تقویت شبكه امدادی می‌توانیم به نقطه مطلوب نزدیك شویم.
مدیرعامل سایپایدك با تاكید بر تعامل و هم‌فكری با رؤسای انجمن‌های صنفی نمایندگی‌ها در زمینه برگزاری طرح امداد نوروزی سال 94، گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و با كیفیت بیشتر به مردم در ایام تعطیلات نوروزی، كنترل و نظارت بر عملكرد واحدهای امدادی تقویت خواهد شد تا بتوانیم با همكاری یكدیگر، آرامش و اطمینان را برای مردم در سفرهای نوروزی به ارمغان بیاوریم.
وحیدزاده در ادامه سخنانش ضرورت تكریم و احترام به مشتریان را یادآور شد و افزود: مشتریانی كه برای دریافت خدمات امدادی تماس می‌گیرند باید مورد احترام واقع شوند و از زمان برقراری تماس تا لحظه رسیدن امدادگر، باید به طور مرتب شرح اقدامات انجام شده و زمان رسیدن امدادگر به او اطلاع‌رسانی شود. به این ترتیب مشتری با اطمینان خاطر از اینكه درخواست او در حال پیگیری است، سفر خوبی را با امداد خودرو تجربه خواهد كرد.
وی با ارزشمند دانستن خدمات امدادی،‌ اظهار داشت: شبكه نمایندگی‌های سایپا همواره موجب سربلندی ما بوده‌اند چراكه برند سایپا را از آن خود می‌دانند و با وجود سختی‌ها و گرفتاری‌های فراوان، برای ارائه خدمات و تداوم خوش‌نامی سایپا از جان و دل مایه می‌گذارند. لذا با وجود برخورداری از چنین شبكه گسترده و توانمندی، از بابت ارائه خدمات امدادی خوب و با كیفیت هیچ دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65827
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه