تاثیر تحریم ها در کیفیت خدمات خودروسازان

خدمات پس از فروش خودرو در ایران چقدر پیشرفت کرده است؟

میهن صنعت : دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو گفت: مراکز خدمات پس از فروش خودرو طی سالیان اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عباسعلی غیاثی ضمن بیان این مطلب افزود: بررسی نحوه عملکرد مراکز خدمات پس از فروش و اعلام نتایج آن موجب ایجاد رقابت، انگیزه و تلاش بیشتر برای بهبود خدمات می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت های خدمات پس از فروش سال به سال امتیازات خود را افزایش می دهند که این امر نشان از بهبود روند ارائه خدمات در این شرکت ها است.

وی متذکر شد به عنوان مثال: شرکت ایساکو توانسته امتیاز خدمات رسانی خود را از 65 به 80 ارتقاء دهد و شرکت سایپا یدک نیز از امتیاز 63 به 75 رسیده است. همچنین یکی از مراکز خدمات پس از فروش خودرو که در سال 88 موفق به کسب امتیاز 37 شده بود در سال 91 توانسته است با پیشرفت قابل توجهی امتیاز 57 را از آن خود کند.

دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو عنوان کرد: بازرسی از مراکز خدمات پس از فروش موجب می شود تا تجربیات مراکز خدمات توسط کارشناسان بازرسی و در شرکت های خدمات پس از فروش به اشتراک گذاشته شود که در نهایت این امر باعث ایجاد رقابت و بهبود خدمت رسانی می شود.

وی همچنین اظهار داشت: نمی توان کمبودهای مراکز خدمات پس از فروش خودرو را نادیده گرفت اما در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته این مراکز در حال پیشرفت هستند.

وی  در گفت و گو با پرشین خودرو تأکید کرد: آموزش کادر فنی و کارشناسان خدمات پس از فروش ، بهبود وضعیت قطعه رسانی و تجهیز مراکز به ابزارها و تجهیزات مخصوص، موجب پیشرفت مراکز خدمات پس از فروش شده است.
به گفته وی اقدامات یاد شده و تلاش های صورت گرفته در راستای رضایت مشتری موجب افزایش امتیاز مراکز خدمات پس از فروش شده است.

غیاثی در پایان خاطرنشان کرد: تحریم ها در روند فعالیت مراکز تأثیرگذار بوده است اما مسئولین نهایت تلاش خود را جهت دور زدن تحریم ها به کار گرفته اند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22308
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه