خروج خودروهاي فرسوده منطقي تر از استاندارد يورو4

ميهن صنعت: در موضوع ارتقاء استاندارد هم اجراي خروج خودروهاي فرسوده و هم ارتقاي استاندارد خودروها به استاندارد آلايندگي يورو4 به عنوان روش هاي مفيد محسوب مي شود اما با توجه به روابط غير عادي تجاري موجود(تحريم) خروج خودروهاي فرسود منطقي تر است.


به گزارش ميهن صنعت محسن بيگلري عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، در گفت و گو با موج، با بيان اين مطلب اظهار داشت: در اجراي بهتر طرح خروج خودروهاي فرسوده و با توجه به افزايش قيمت خودروها دولت مي تواند با برنامه ريزي دقيق تر و اجراي سياست هاي تشويقي براي مشتريان، به موفقيت اين طرح کمک کرده و آن را به اجرا در آورد.
نماينده مردم سقز و بانه با مفيد دانستن اجراي طرح خروج خودروهاي فرسوده اظهار داشت: اين طرح علاوه بر كاهش آلايندگي در خودروها موجب رونق صنعت خودروسازي و نشاط در اين سيستم خواهد شد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: طرح خروج خودروهاي فرسوده موجب نوسازي ناوگان حمل و نقل كشور مي شود و با توجه به شرايط كنوني اگر قرار باشد يكي از دو راه ارتقاي استاندارد آلايندگي يا خروج خودروهاي فرسوده را انتخاب كنيم به عقيده من طرح خروج خودروهاي فرسوده بهتر بوده و به نفع اقتصاد و مردم کشور است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5870
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه