کاظم محمدی نیکخواه در گفتگو با میهن صنعت عنوان کرد :

خریداران در ماه های پایانی سال منتظر کاهش قیمت خودرو نباشند

میهن صنعت : قیمت ها در بازار خودرو تقریبا به ثبات کامل رسیده است.گرچه با توجه به شرایط خاص بازار خودرو در پایان سال احتمال افزایش قیمت در کف بازار خودرو وجود خواهد داشت اما توصیه ما به عنوان فعال بازار خودرو این است که خریداران منتظر کاهش قیمت خودرو نباشن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، کاظم محمدی نیکخواه-فعال بازار خودرو وضعیت خرید و فروش خودرو را در ماه های پایانی سال خوب ارزیابی کرده و خبر از رونق این بازار در پایان سال داد.

کاظم محمدی نیکخواه در گفتگوه با خبرنگار حوزه خودرو میهن صنعت عنوان کرد : در ماه های گذشته خرید کم خودرو به دلیل عرضه کم بوده و در شرایط افزایش تیراژ تولید بازار خودرو نسبت به عرضه و تقاضا در حال رونق گرفتن است.

وی عنوان کرد : به دلیل ثبات قیمت خودروهای داخلی بازار خودرو بدون حاشیه در حال انجام کار خود می باشد و امیدواریم این روند رو به رشد تا پایان سال ادامه داشته باشد.

نیکخواه در ادامه افزود : قیمت ها در بازار خودرو تقریبا به ثبات کامل رسیده است.گرچه با توجه به شرایط خاص بازار خودرو در پایان سال احتمال افزایش قیمت در کف بازار خودرو وجود خواهد داشت اما توصیه ما به عنوان فعال بازار خودرو این است که خریداران منتظر کاهش قیمت خودرو نباشند و اگر قصد خرید دارند، خرید خودرا انجام دهند.

محمدی نیکخواه بیان کرد : با توجه به افزایش میزان تقاضا خرید خودرو در آخرین ماه های سال، انتظار ما از خریداران محترم این است که تنها از نمایندگی های مجاز خودرو خرید نمایند.متاسفانه افراد سودجو و کلاهبردار منتظر فرضتی هستند تا از این شلوغی ها نهایت استفاده را ببرند.

وی خاطرنشان کرد : تمام نمایندگی های مجاز خودرو در طبقه های همکف وجود دارند که حتما شامل خدمات پس از فروش، فروش قظعه و … می باشند.هیچ یک از دفاتر فروش خودرویی که در طبقه های دوم و … می باشند و حتی یکی از فاکتورهای ذکر شده را ندارند جزء نمایندگی های فروش رسمی و معتبر به حساب نمی آیند.

کاظم محمدی نیکخواه در خاتمه افزود : بازار خودرو نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری بهره می برد.با توجه به افزایش تقاضا خرید خودرو، خودروسازان نیز می بایست خودروها را به موقع تحویل دهند تا حاشیه بازار فعال نشود و این شرایط خوب بازار، به همین رویه ادامه دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67785
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه