«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خرید جگوار- لندروور منتفی است

در ماه مارس سال گذشته میلادی خبرهایی مبنی بر خرید جگوار-لندروور توسط گروه پژو-سیتروئن انتشار یافته بود که در حد شایعه باقی ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دومین خودروساز بزرگ اروپا به تازگی اعلام کرده است که قصد ندارد به این سرعت این خرید را انجام دهد. این خودروساز گفته است اگر موقعیت خوبی مانند خرید واکسهال-اپل به ما پیشنهاد شود ما آن را بررسی خواهیم کرد اما در این مورد فعلا قصد چنین کاری نخواهیم داشت. تاتا موتور مالک برند جگوار لندروور نیز طبق بیانیه‌ای اعلام کرده است: این شایعات درست نیست و با توجه به سیاست‌های شرکت، ما در این بحث و شایعه رسانه‌ای شرکت نخواهیم کرد.

به نظر می‌رسد کارلوس تاوارس مدیر پژو-سیتروئن قصد دارد کسب و کار خود را خارج از قاره اروپا گسترش دهد و به محض منتفی شدن این خرید، تاوارس به سمت فیات-کرایسلر و جنرال موتورز خواهد رفت. بر فرض همکاری هر کدام از این شرکت‌های آمریکایی با پژو، باید منتظر پیشرفت و موفقیت‌های پژو در سال‌های آینده باشیم.کارلوس تاوارس بارها با مشاورین خود در خصوص خرید و توسعه این برند دیدار داشته است و در حالی که برخی تصور می‌کنند این تنها یک شایعه است باید به دو سال پیش برگردیم جایی که پژو اپل-واکسهال را خریداری کرد و سر انجام آن را به سود دهی رساند.جگوار لندروور یکی از بزرگترین خودروسازان بریتانیا است که شرایط مالی خوبی ندارد و قصد دارد 10 درصد نیرو خود را تعدیل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=176337
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه