خصوصی‌سازی به خودمانی‌سازی تبدیل شده

دبیر کل جمعیت اصناف و بازار با اشاره به مطرح شدن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: راه‌حل این کار سپردن اقتصاد به دست مردم است و دولت در این زمینه دیگر نباید معطل کند.


به گزارش ميهن صنعت به نقل از فارس، احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جمعیت اسلامی اصناف و بازار عصر امروز در مراسم ضیافت افطاری این حزب که در دفتر حزب جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی در  سی و سه سال اخیر انواع توطئه‌ها را از جنگ تحمیلی گرفته تا مسائل هسته‌ای و حقوق بشر و تحریم‌ها علیه کشورمان اعمال کردند تا ملت ایران را از ادامه راه خود بازدارد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه هدف غرب و آمریکا از دخالت در سوریه مورد هدف قرار گرفتن خاکریز بعدی یعنی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اما ما شاهد بودیم که سوریه به موفقیت‌هایی دست یافت که متأثر از جمهوری اسلامی است.

دبیر کل جمعیت اصناف و بازار با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی هم از آثار نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به جهان درس پایمردی و ایستادگی داده است و کسی تصور نمی‌کرد سوریه حتی چند روزی هم بتواند چنین مسائلی را تحمل کند اما دیدیدم که آنها دشمنان را مأیوس کردند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری با ابلاغ اصل 44 نشان دادند که امروز ما را پیش‌بینی می‌کردند در حالی که این ابلاغیه به خوبی اجرا نشد.

کریمی اصفهانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ما فکر می‌کنیم با ابلاغ اصل 44 انقلابی می‌شود اما نه تنها انقلاب نشد بلکه توسعه هم شکل نگرفت، یادآور شد: متأسفانه در این طرح مسئولان همراهی نکردند.

دبیر کل جمعیت اصناف و بازار با اشاره به نامگذاری اقتصادی سال‌های اخیر تصریح کرد: در حالی که 5 ماه از شعار حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی گذشته است اما ما هنوز مشغول شعارزدگی هستیم و مسائل اصل 44 زمین مانده و خصوصی‌سازی به خودمانی سازی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته مجلس شورای اسلامی 30 درصد از هدفمندی یارانه‌ها را به تولید اختصاص داد که البته محقق نشد و ما امروز با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم.

کریمی اصفهانی با اشاره به مطرح کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: باید برای این کار اقتصاد به دست مردم سپرده شود و دولت دیگر نباید معطل کند؛ تجارب بخش خصوصی نیز باعث خواهد شد که ما از این مرحله با موفقیت بگذریم و دشمن را مأیوس کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2507
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه