«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خط تولیدی ساوانا عظیم خودرو در بروجرد را ببینید+ویدئو

دی ماه سال جاری گروهی از اصحاب رسانه برای بازدید خط تولید ساوانا، به شهر بروجرد سفر کردنند تا از کارخانه صنایع تولیدی عظیم خودرو بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنایع تولیدی عظیم خودرو فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد. در سال های نخست این شرکت به فروش لیزینگی خودرو مشغول بود که در نهایت با راه اندازی خط تولید خودرو در شهر بروجرد به جمع خودروسازان داخلی پیوست.

دی ماه سال جاری بود که شرکت عظیم خودرو جمعی از خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو را برای مشاهده خط تولید فوتون ساوانا و هن تنگ  به شهر بروجرد، محل کارخانجات صنایع تولیدی عظیم خودرو برد. تولید محصولات هن تنگ با ارسال قطعات از چین به ایران که به صورت CKD خواهد بود، انجام می شود. طی ماه های گذشته خودروهای فوتون ساوانا در این کارخانه تولید و خودروها را به مشتریان تحویل داده است.

بر اساس این گزارش خودروهای هن تنگ نیز در این کارخانه تولید می شود و قرار است تا پایان سال عظیم خودرو به بخش قابل توجهی از تعهدات خود عمل کند. در مرحله اول تولید، خودروی X7 و پس از آن خودرو X5 در این کارخانه تولید خواهند شد.

شرکت هن تنگ در حقیقت یک سازنده خودروهای لوکس چینی بوده که بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این شرکت، فعالیت آن از سال 2013 آغاز شده است.در خصوص لوکس ترین خودروی این شرکت می توان به خودرو X7 اشاره کرد که به امکاناتی مانند شش ایربگ، سقف پانوراما، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی های برقی جلو، تهویه خودکار سه گانه، صندوق عقب برقی، هداپ دیسپلی، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی، سیستم حرکت در سراشیبی، کروز کنترل، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و اتوهلد مجهز است.

در ادامه می توانید ویدئو کاملی از خط تولیدی ساوانا عظیم خودرو در بروجرد را ببینید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=171698
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه