میهن صنعت :

خط تولید گیربکس وانت آریسان در شهرستان میانه به بهره برداری رسید

میهن صنعت : معاون فرماندار میانه از نصب و راه اندازی مونتاژ گیربکس وانت آریسان در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح جایگزین گیربکس وانت باردو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی مشایخی روز یکشنبه در آیین افتتاح این طرح اظهارکرد : پروژه مونتاژ گیربکس از تیرماه سال 90 در میانه نصب و راه اندازی شده که تا پایان سال گذشته 367 هزار دستگاه تولید و در اختیار شرکت ایران خودرو تبریز قرار گرفت.

وی افزود : با جایگزینی و راه اندازی خط تولید وانت آریسان 30 نفر پس از آموزش مشغول بکار شده و با کادربندی جدید اعم از نیروهای قبلی و نیروهای جدید از امروز تولید مونتاژ گیربکس با 60 نفر و در مجموع 170 نفر در کارخانه مشغول به کار هستند.

مشایخی اضافه کرد : علاوه بر گیربکس وانت آریسان، مونتاژ گیربکس وانت مزدا نیز به این شرکت محول شده که امید می رود با رفع بحران اقتصادی از ایران خودرو، آمار مونتاژ روزانه شرکت به 500 دستگاه برسد.

وی افزود : با هماهنگی انجام یافته از سوی مدیر عامل شرکت ایران خودرو خرید هشت دستگاه CNC از آلمان و فرانسه بر تولید پین گیربکس پژوی سواری برنامه ریزی شده که سبب ارتقای شرکت، افزایش توان فنی و میزان اشتغالزایی برای 200 نفر خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=75140
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه