«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودران برقی لوکس رنو را ببینید+تصاویر

کمپانی رنو خبر از ساخت یک خودروی خودران لوکس داده است که با ورود به آن فکر می کنید وارد اتاق یک هتل لوکس شده اید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رنو نهایت خلاقیت را در این محصول به خرج داده است. این خودرو دارای مبل های راحتی و وسایل چندرسانه ای و ارتباطی متنوع بوده که محیط داخلی آن را شبیه اتاق نشیمن خانه های لوکس کرده  است.

زد – اولتیمو برای سفرهای سه نفره طراحی شده چنانکه رنو معتقد است مردان تجارت می توانند با استفاده از این خودرو در هنگام سفر، به تمامی امور کاری و جلسات تجاری خود رسیدگی کنند، بر همین اساس در طراحی بسیار زیبای این خودرو از چوب های ظریف کاری شده، چرم با کیفیت و دکوراسیون های بسیار شیک استفاده کرده که با ورود به آن فکر می کنید وارد اتاق یک هتل لوکس شده اید.

 از نکات جذاب این فرانسوی لوکس، سقف برقی این خودرو بوده که قابل جابجایی است. همچنین طول این خودرو به 6 متر می رسد و درب های خودرو به صورت کشویی باز و بسته می شود. همچنین در این خودرو محل ویژه ای برای قرار دادن بار و ساک های مسافرتی در نظر گرفته شده است.

گرچه هنوز اطلاعات دقیق تری از این خودرو منتشر نشده اما سازگاری سیستم ارتباطی و چندرسانه ای این محصول لوکس رنو با نرم افزارهای دریافت فرامین صوتی، باعث شده تا اخبار و اطلاعات و همچنین قرائت محتوا در شبکه های اجتماعی امکان پذیر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=162979
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه