میهن صنعت :

خودروسازان سر بلند در تحریم های بین الملی

میهن صنعت : در سال های اخیر بسترها و زیرساخت های بسیار مناسبی در بخش تکنولوژی، نیروی انسانی و مدیریت در صنعت خودروسازی کشور ایجاد شده که در صورت بهره برداری از این زیرساخت ها شاهد موفقیت های بیشتری در صنعت ملی کشور خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از عصر خودرو، حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازی یکی از صنایع بزرگ کشور است که تاثیر زیادی در اقتصاد ملی کشور دارد.
وی افزود: ظرفیت ها و سرمایه گذاری های عظیمی در بخش های مختلف خودروسازی ایجاد شده که بهره برداری از آن موجب افزایش میزان اشتغال، ثروت و درآمد ملی می شود. وی خاطرنشان کرد: در صورت ارایه برند و پلاتفرم هایی که خودروسازی طی سال های اخیر طراحی کرده، شاهد بهبود وضعیت بازار خودرو نیز خواهیم بود.
 
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی به موفقیت های خودروسازی در زمان تحریم اشاره کرد و گفت:‌ در شرایط تحریم بین المللی خودروسازان کشور توانستند بدون اتکا به منابع خارجی به تولید خود ادامه دهند. تولید 206 ایرانی نمونه ای از دستاورد های خودرو سازان درشرایط تحریمی است .
 
وی تاکید کرد:‌ این درحالی بود که برخی از نهادها و موسسات، خودروسازان را با نوعی تحریم داخلی نیز مواجه کرده و آنان را در محدودیت های بیشتری قرار دادند. 
 
گروسی با اشاره به توانمندی‌های ایجاد شده درصنعت خودرو کشور اظهار امیدواری کرد: ‌ان شاءاله خودروسازان بتواند با حمایت های دولت یازدهم و رفع مشکلات نقدینگی، در زمینه کیفیت و کمیت تولیدات رشد خوبی را تجربه کرده و موفق به کسب رتبه تک رقمی در سطح خودروسازان جهانی شود

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=22721
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه