خودروسازان صادركنندگان برتر شدند

ميهن صنعت: خودروسازان همانند سالهاي گذشته در صدر صادركنندگان به كشورهاي ديگر بوده اند.


به گزارش ميهن صنعت در مراسمي كه ديروزبا شركت 850 شركت فعال در زمينه هاي اقتصادي، كشاورزي و ديگر بخشها برگزار شد ايران خودرو بعنوان صادر كننده نمونه و همچنين سايپا بعنوان صادر كننده ممتاز شناخته شدند.
در اين خصوص سايپا نيوزنوشت، سايپا امسال در حالي علاوه بر دريافت تنديس صادرکننده نمونه، عنوان صادرکننده ممتاز ايران را نيز به خود اختصاص داده که با وجود مشکلات و موانع بسيار در عرصه توليد، صادرات و مبادلات بانکي بين المللي به علت تحريم ها، اهداف صادراتي خود را با جديت بسيار دنبال کرده و همواره در حال برنامه ريزي و تلاش براي گسترش صادرات خودرو بوده است.
ايران خودرو نيزاعلام كرد، ایران خودرو بر اساس شاخص هایی چون توسعه برند ملی در بازار جهانی، تدابیر مدیریت ارشد برای سودآور کردن صادرات، راه یابی به بازارهای جدید، ارتقای استانداردها و دست یابی به استانداردهای بازارهای هدف، کسب جایگاه شایسته در میان خودروسازان معتبر جهانی و برخورداری از سابقه صادراتی، به عنوان صادر کننده نمونه شناخته شده است.
مراسم شانزدهمین دوره جایزه ملی صادرات عصر روز شنبه ۲۹ مهر ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس و مدیران بنگاه های مختلف در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5032
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه