میهن صنعت :

خودروسازان نسبت به افزايش کيفيت و کاهش قيمت اقدام کنند

میهن صنعت : يک عضو هيأت رييسه مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر ضرورت ارتقاي کيفيت محصولات صنعت خودروسازي کشور گفت: توانمندي خودروسازان داخلي بايد به حدي برسد که آن‌ها توانايي رقابت با خودروسازان خارجي را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، يک عضو هيأت رييسه مجلس شوراي اسلامي با تأکيد بر ضرورت ارتقاي کيفيت محصولات صنعت خودروسازي کشور گفت: توانمندي خودروسازان داخلي بايد به حدي برسد که آن‌ها توانايي رقابت با خودروسازان خارجي را داشته باشند.

سيد شريف حسيني افزود: در سال 91 که تحت عنوان سال «توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني» نام‌گذاري شده در راستاي حمايت از خودروسازان کشور، واردات خودروهاي خارجي کاهش يافته و تعرفه‌هاي مربوطه بدون تغيير ثابت باقي ماندند.

وي با اشاره به حمايت از خودروسازان داخلي از طريق ايجاد محدوديت در واردات خودروهاي خارجي، اظهار کرد: بر اين اساس انتظار مي‌رود خودروسازان کشور نسبت به افزايش کيفيت و هم‌زمان کاهش قيمت محصولات خود اقدام کنند.

حسيني با بيان اين که خودروسازان بايد تلاش کنند تا از اين حمايت‌ها حداکثر بهره را ببرند، تصريح کرد: افزايش توليد هم‌زمان با افزايش کيفيت در کوتاه مدت و کاهش قيمت در بلند مدت بايد از اهداف خودروسازان داخلي در رقابت با خودروسازان خارجي باشد.

اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان خاطرنشان کرد: حمايت دولت و مجلس از توليد‌کنندگان خودرو مقطع زماني خاص و دوره زماني محدودي دارد و نامحدود نيست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=13887
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه