میهن صنعت :

خودروسازها هیچ پیشرفتی در افزایش ایمنی خودروها نداشته اند

میهن صنعت :‌ جانشین رییس پلیس راهور ناجا ، از عدم پیشرفت و همکاری نکردن خودروسازان دولتی و بخش خصوصی در ارتقاء و افزایش ایمنی خودروها متناسب با استانداردها بشدت انتقاد کرد و گفت:با وجود اخطارها و درخواست های مکرر ناجا هیچ پیشرفتی در افزایش ایمنی خودروها م

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از ایرنا، سردار ˈ موسی امیری ˈ روز دوشنبه در حاشیه یادواره پنج شهید روستای ˈ آبدنگسر اسپهی کلا ˈ از بخش دابودشت آمل  گفت: متاسفانه برخی از این خودرو سازها نه تنها هیچ پیشرفتی در افزایش ایمنی خودروهای تولیدی خود نداشته اند، بلکه متاسفانه پسرفت و کاهش کیفیت خودرو از نظر سامانه های ایمنی هم داشته اند.

وی افزود:با وجود درخواست ها و اخطارهای مکرر پلیس به خودروسازهای دولتی وخصوصی داخلی مبنی بر لزوم ارتقاء ایمنی تولیداتشان، متاسفانه در این مدت آنان هیچ گامی برنداشته اند و کمکی به پلیس درکاهش تصادفات نکرده اند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا درعین حال، کاهش 12درصدی تصادفات و نیز کاهش 8درصدی تلفات رانندگی در هشت ماهه امسال کشور در مقایسه با سال گذشته را فقط نتیجه همکاری و همراهی خوب مردم با پلیس دانست.

وی گفت: آخرین فرصتی که پلیس برای شماره گذاری خودروهای سواری تولید داخل با استاندارد ˈ یورو 2 ˈ تعیین کرده فقط تا پایان امسال خواهد بود و از سال 93 باید خودروها برخوردار از استاندار های یورو3 و حتی یورو 4 باشند.

سردار امیری ادامه داد: متاسفانه غالب خودروهای سواری تولید داخل ˈ یورو2 ˈ است و امیدواریم خودروسازان خودشان را با استانداردهای بالاتر برسانند.

وی تصریح کرد: البته تعداد کمی از خودروسازهای داخلی حتی تولیداتی برابر با استانداردهای ˈ یورو4 و5 ˈ در کشور تولید کردند که پلیس از اقدام آنان واقعٱ تشکر می کند

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=36092
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه