خودروهایی که از چشم مردم آمریکا می افتند

پنج خودرو در بازار آمریکا قابلیت اعتماد خود را در میان مشتریان از دست داده اند. مشتری های این خودروها هشدار می دهند اگر خودرویی پرفروش شد به معنی آن نیست که بهترین انتخاب ممکن است.


به گزارش ميهن صنعت به نقل از باستن گلوب،  پنج خودرو در بازار آمریکا عملکرد مناسبی در تست خودرو از خود نشان نداده اند و بر اساس نظرسنجی سالانه گزارش های مشتریان Consumer Reports قابلیت اعتماد خود را از دست داده اند.
هندای سیویک: سالیان سال هندای سیویک مظهر خودروی کوچک کم مصرف در بازار آمریکا به حساب می آمد. اما متأسفانه هندا با دل بستن به این محبوبیت در مدل های جدید دقت کافی را به کار نگرفته و مشتریان این خودرو از سر و صدای کابین، نرم نبودن در دست اندازها و کیفیت معمولی تزئینات داخلی ناراضی بوده اند و برای کسانی که برای مصرف سوخت اهمیت قائلند خودروهای سوبارو مدل امپرزا، هیوندایی الانترا و مزدا3 به مراتب گزینه های بهتری هستند.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/%d9%87%d9%8a%d9%88%d9%86%d8%af%d8%a7.jpeg

جیپ لیبرتی: ممکن است مشتریان به خاطر زمخت بودن به این خودروی SUV گرایش پیدا کرده باشند. اما مشتریان این خودرو معتقدند به همان اندازه ای که ظاهر آن زمخت است، تجربه رانندگی با آن نیز زمخت است و قدرت هندلینگ پایینی دارد یعنی به فرمان دادن راننده به خوبی  و به موقع پاسخ نمی دهد. موتور آن سر و صدای زیادی دارد و مصرف آن نیز خیلی بالا است. بر اساس همین نظرسنجی در بین خودروهای هم ردیف وهم قطار جیپ لیبرتی، خودروهای تویوتا مدل RAV4 و سوبارو فارستر گزینه های بهتری هستند.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/%d8%ac%d9%8a%d9%be.jpeg

تویوتای پیریوس: شاید تنها دلیل گرایش مردم به آن مصرف بنزین باشد والا داد مشتریان را از لحاظ کیفیت در آورده است. مشتریان می گویند بسیار سفت است، کابین آن سرو صدا دارد، شتاب آن بی نهایت پایین است و برای آن که تولید آن مقرون به صرفه باشد از کیفیت ترئینات داخل خودرو زده اند. مشتریان به خودروی هندای مدل فیت امتیاز مثبت بیشتری داده اند.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKbaqOz_2TcJoUpSuId9TGf3VfjSrEfKeRnU9KO1jQ4FQBd99Sy2lJFA

فورد ادج: خط و خطوط با کلاس این SUV ممکن است چشم و دل خریداران را ببرد اما در تست جاده آن ایرادهای متعددی ذکر شده برای مثال دلشوره ایجاد می کند، سر و صدای بیرون را بیش از حد به داخل منتقل می کند و نحوه قرار گرفتن دکمه های کنترلی داشبورد مثل رهیاب، تهویه مطبوع و غیره تمرکز راننده را کاهش می دهد. با چنین قیمتی بهتر است به سراغ تویوتا هایلندر، نیسان مورانو یا مزدا CX-9 بروید که نزد مشتریان مقبول تر است.


https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQxt09GfdVQBHZOZvHMIy968eDbio1h7B1J4Li6aGD52OubGdzTuQ

دوج گراند کاروان: یکی از پرفروش ترین مینی ون های بازار آمریکا است. این خودرو، پرکاربرد، راحت، کم سر و صدا و مجهز است. اما بر اساس گزارش های مشتریان در نظرسنجی قابلیت اعتماد سالانه خودروها، پرمشکل ترین خودرو هم هست. انواع و اقسام صداهایی که از این خودرو بیرون می آید همیشه مشتری را نگران می کند که نکند در راه جا بماند. در جانبی برقی آن نیز همیشه مشکل ساز است. مشتریان تویوتا سیینا را ترجیح داده اند.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQAo3fvdKEbO8CrFj75yaC-WjVZ9mR_tNCJ_3fsFqqaNs0rYuMWEw

منبع: سايپانيوز

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4796
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه