«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودروهایی که پیش از مرگ باید سوار شد!/بخش سوم

بسیاری از شرکت های خودروسازی موفقیت خود را مدیون عرضه یک مدل خودرو هستند که در این بخش تلاش شده تا به معرفی خودروهای تاریخ ساز و کلیدی بپردازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سرعت و یا ویژگی های عجیب و غریب همیشه ملاک برتری یک خودرو نیست. برخی از خودروها در طول تاریخ صنعت خودروسازی نقش به سزایی داشتند و بیش از یک خودرو ظاهر شده اند. بسیاری از شرکت های خودروسازی موفقیت خود را مدیون عرضه یک مدل خودرو هستند که در این بخش تلاش شده تا به معرفی خودروهای تاریخ ساز و کلیدی بپردازیم.

آستین 7

این خودرو یکی از محبوب ترین مدل های بریتانیا است که طراحی زیبا و جالب آن بیش از هر امکانات دیگری جلب توجه می کند. خودرو آستین 7 برای نخستین بار در سال 1922 تولید شد و 290 هزار دستگاه از آن به فروش رسید.

جگوار I-PACE

این خودرو عنوان نخستین شاسی بلند الکتریکی صنعت خودروسازی بریتانیا لقب گرفته و مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز دنیا است. این خودرو مجهز به یک باتری یون لیتیومی بوده و طراحی کابین آن متمایز است.

 

لندروور سری یک

این خودرو نخستین مدل اس یو وی نیست اما عنوان تاثیرگذارترین را یدک می کشد. نکته جالب توجه در مورد این مدل، استفاده از اکسل و شاسی های قراضه خودرو ویلیس MB برای ساخت آن است. موریس ویلکس در سال 1947 میلادی در مزرعه شخصی خود اقدام به ساخت این خودرو کرد.

پورشه کیمن GT4

این مدل پورشه به عنوان یکی ارزان قیمت ترین خودروهای این خودروساز شناخته می شود. امکانات بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های اصلی آن تلقی می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=192309
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه